Práce: Koordinátor cestovní asistence

lokalita: Praha zadavatel: Europ Assistance s.r.o.

Tato nabídka již není aktuální.

Podívejte se na aktuální nabídky:

Společnost Europ Assistance je součástí mezinárodní finanční skupiny Generali a také České pojišťovny a již více než 50 let určuje trendy na trhu asistenčních služeb. Rádi bychom přivítali nového kolegu či kolegyni na pozici Koordinátora naší asistenční centrály v Praze.

O čem bude vaše práce:
Budete zodpovědný/á za koordinaci pomoci našim klientům v zahraničí v případě vzniku zdravotních či jiných problémů (např. vyhledání vhodného lékařského zařízení, zajištění ošetření a péče, vyslání opatrovníka, zabezpečení návratu klienta zpět do ČR, zajištění právní pomoci či vyřízení náhradních dokladů a finanční zálohy v případě ztráty zavazadel). Budete mít na starosti telefonickou i emailovou komunikaci s klienty a také s našimi smluvními partnery, kteří zajišťují potřebnou pomoc klientům v zahraničí.

Hledáme člověka:

  • Který se nebojí telefonovat, je empatický a chce pomáhat lidem v krizových situacích
  • Který rád koordinuje činnosti a pro kterého je práce na několika úkolech výzvou a potěšením zároveň
  • Který hledá různorodou a náročnou práci
  • Pro kterého je práce v týmu samozřejmostí
  • Který je schopen dorozumět se v angličtině, příp. v dalších cizích jazycích

Co je pro nás důležité:

  • Komunikační dovednosti na velmi vysoké úrovni
  • Schopnost předávat druhým informace srozumitelně a efektivně
  • Chuť neustále se učit a dobře se orientovat v interních postupech a metodikách
  • Schopnost pracovat rychle a kvalitně i pod stresem
  • Základní PC dovednosti (e-mail, word, internet)
  • Dobré organizační dovednosti
  • Preciznost při veškeré administrativě související se zpracováním případů
  • Dlouhodobá spolupráce na plný či zkrácený úvazek
  • Znalost několika cizích jazyků či vzdělání ve studijních programech spojených se zdravotnictvím je výhodou

Co můžeme nabídnout:

  • Možnost rozvíjet své jazykové dovednosti, úzce spolupracovat s našim týmem lékařů a seznámit se s fungováním zdravotní péče napříč světadíly
  • Přátelský kolektiv a otevřenou firemní kulturu
  • Stabilitu úspěšné mezinárodní značky s 50letou tradicí, celosvětově reprezentovanou 8000 zaměstnanci
  • Prestiž jednoho z největších poskytovatelů asistenčních služeb, který je partnerem předních hráčů v oblasti pojišťovnictví
  • Flexibilitu – plný či zkrácený úvazek (působíme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu)
  • Pozice je vhodná pro studenty či pro osoby na rodičovské dovolené

Nehodí se ti tato pracovní nabídka? Doporuč ji přátelům!

Informace o pozici

Lokalita

Praha

Pracovní poměr

Pracovní smlouva

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Typ úvazku

Plný úvazek

Mzda

20.000 – 29.999 Kč

Chcete mít aktuální nabídky práce a brigád ve vaši lokalitě jako první? Vložte váš email:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním
osobních údajů dle obchodních podmínek.

×
Toplist