- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory

Možná znáte pojišťovnu jako instituci, které víc než na lidech záleží na ročních obratech. U nás takhle nehrajeme. Pracovat v NN znamená stát se součástí společnosti, jejímž cílem je poskytovat finanční služby s lidským rozměrem. Na našich zaměstnancích nám záleží.
Jsme normální firma, s normálními lidmi. Kolegy si mezi sebe nevybíráme podle nabušených životopisů, ale podle toho, co mají v sobě a jaký mají drive.
Přísný dress code nemáme, ale dbáme na to, abychom NN reprezentovali profesionálně. Jsme hodně v terénu, ale vídáme se pravidelně na poradách a společných akcích. Vládne u nás nadšení z práce, ale hlavně dobrá nálada :
JAK BUDE VYPADAT MOJE PRÁCE V NN?
● Péče o stávající klienty
● Rozvíjet portfolio vlastních klientů
● Zkušení manažeři a poradci tě vezmou do terénu, ať omrkneš, jak to u nás chodí
● Zpočátku se taky postaráme o tvoji finanční podporu
● Zdravě ambiciózní přístup, spolehlivost, samostatnost
● Pozitivní myšlení – jedno odmítnutí klienta vás jen tak nerozhází
● Přátelskost a vstřícnost – chceme se do práce i na kolegy těšit.
● Maturitní vysvědčení, ale nebojte, známky na něm neřešíme :-)
● ŘP sk. B
● Uživatelskou znalost práce na PC
● Nemusíš umět všechno na jedničku, zajímá nás chuť do práce, tvá ochota učit se novým věcem a máš obchodního ducha. Ostatní tě naučíme
● Hlavně na velkou svobodu – kdy a kde budete pracovat, je na vás.
● V průběhu adaptace tě podpoříme fixní složkou až 150 000 Kč + provize
● Profesionální zaškolení
● Na našich pobočkách máme veškeré zázemí i prostory, kde se můžeme setkat s klienty nebo vyřídit “papírování”.
● Pravidelně si užíváme společné akce, teambuildingy nebo firemní večírk

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.