Projektový/projektová manažer/ka - odd. projektů digitálních dovedností

Smíchov, Praha
32.180 – 52.420 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu určitou 18. 11. 2025 — 31. 12. 2026
Vhodné také pro
Kontakt
Dagmar Valešová, zobrazit tel. číslo

O nás

Do kompetence ministerstva patří především sociální politika (problematika zdravotně postižených, sociální služby, sociální dávky, rodinná politika apod.), sociální pojištění (důchody, nemocenské, apod.), oblast zaměstnanosti (trh práce, podpora zaměstnanosti, zahraniční zaměstnanost apod.), pracovněprávní legislativa, bezpečnost a ochrana zdraví při práci, rovné příležitosti pro ženy a muže (genderová problematika), evropská integrace a oblast čerpání finanční pomoci z fondů Evropské unie (EU).

Ministerstvo práce a sociálních věcí hledá do oddělení projektů digitálních dovedností a budoucnosti trhu práce projektového manažera/projektovou manažerku.

V případě zájmu o tuto pozici, zašlete prosím do 31. října 2025 motivační dopis s uvedením názvu pozice doplněný strukturovaným profesním životopisem:

  1. na e-mailovou adresu: Odpovědět na inzerát, nebo
  2. datovou schránkou (sc9aavg), nebo
  3. písemně na adresu: Ministerstvo práce a sociálních věcí, personální oddělení,
    Na Poříčním právu 1, 128 01 Praha 2.

Náplň práce:

  • koordinace a příprava plánů realizace projektů v rámci NPO po věcné stránce, sledování čerpání prostředků v rámci projektů a koordinace implementačních subjektů
  • zajišťování jednotného výkladu způsobilých výdajů v souladu s metodikami a pravidly NPO,
  • kontrola způsobilosti výdajů v rámci jednotlivých projektů spolufinancovaných z NPO,
  • zajišťování řízení a implementace programů a projektů realizovaných v rámci nástrojů spolufinancovaných z NPO a zajišťování kontroly a administrace zpráv o realizaci těchto projektů,
  • příjem, ověřování a schvalování žádostí o platby příjemců finančních prostředků, příprava podkladů k uskutečnění jednotlivých plateb a zajišťování podkladů pro certifikaci,
  • spoluúčast na výkonu kontrol na místě a řešení nesrovnalostí pro projekty realizované v rámci NPO,
  • vedení dokumentace, archivace dokladů a shromažďování dat týkajících se projektů příjemců a jejich vkládání do příslušných informačních systémů,
  • poskytování informací, konzultací žadatelům a příjemcům a realizace seminářů a školení v oblasti témat určených působností daného oddělení.

Požadavky:

  • státní občanství České republiky, státní občanství jiného členského státu Evropské unie nebo státní občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
  • dosažení věku 18 let
  • ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • trestní bezúhonnost
  • plná svéprávnost
  • zdravotní způsobilost
  • český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
  • samostatnost, spolehlivost a pečlivost, schopnost týmové spolupráce
  • analytické myšlení
  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office)
  • výborné organizační a komunikační schopnosti 

 

Výhodou:

  • znalost implementační struktury Národního plánu obnovy (NPO), legislativy Evropského společenství a ČR
  • zkušenosti s administrací, hodnocením a výběrem projektů
  • zkušenosti s kontrolou a monitoringem realizace projektů
  • orientace v problematice digitálních dovedností a trhu práce

Co Vám můžeme nabídnout:

  • nástup dle dohody
  • vhodné i pro absolventy
  • plný pracovní úvazek se zkušební dobou 6 měsíců
  • pracovní poměr na dobu určitou na služebním místě (po dobu nepřítomnosti státní zaměstnankyně), maximálně do 31. 12. 2026
  • platové podmínky dle Nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů (13. platová třída)
  • zaměstnanecké benefity (pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, 5 dní sick-days, příspěvek na stravování, možnost částečné práce z domova, možnost využití zvýhodněné MultiSport karty, další vzdělávání zaměstnanců, možnost využití dětské skupiny)
  • zajímavou práci v příjemném pracovním prostředí v Praze na Smíchově

Benefity

  • Práce z domova
  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Firemní školka

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT