- Plný úvazek

Odbornost, zkušenost a praxe spol. MIKUPEX TRADE s.r.o. je postavena na více než 25ti leté kontinuální praxi na trhu práce v ČR. Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomáháme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Profil společnosti:
Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, se sídlem na Praze 3.
U této pracovní pozice jde o práci v malém, velmi čistém skladu (cca 150 m2), bez nutnosti využití manipulační techniky, na 1/2 pracovní úvazek - cca. 20 hodin týdně, každý den 4 hodiny.
- příprava zboží z regálů k odeslání, fyzická kontrola stavu zboží, jeho velmi pečlivé zabalení a připravení k odeslání
- fyzická manipulace se zbožím ve skladě (přesun, rozdělení zásilek, balení apod.)
- předání zásilek kurýrní službě k přepravě
- jednoduchá související administrativa
Jde, po zaškolení, o práci na 1/2 úvazek - 20 hodin týdně. Budete spolupracovat s kolegyní, která ve společnosti na této pozici již řadu let působí.
Pozice je svým charakterem a organizací práce vhodná jak pro ženy, tak muže, pro kandidáty, kteří cíleně hledají dobrou a stabilní práci na 1/2 úvazek z důvodu např. vlastního podnikání, péče o rodinu a děti, dalšího studia, soukromých aktivit apod.
- min. vyučení - bez omezení oboru
- aktivní zkušenost a praxi s manuální prací, prací ve skladu (bez manipulační techniky), kontrolou a balení zakázek
- znalost práce na PC - tisk dokladů, návodů, práce se čtečkou čárových kódů apod.
- pečlivost, samostatnost, svědomitost
- aktivní schopnost samostatné práce, i práce v malém týmu (1+1)
- nástup možný dle dohody s kandidátem, možno ihned
- pracovní poměr na 1/2 úvazek u velmi slušné, stabilní a prosperující společnosti, na Praze 3
- přátelské a příjemné pracovní prostředí
- zajímavé platové podmínky - nástupní FIX cca 23-25 000 Kč (dle zkušeností a praxe) na 1/2 úvazek
- pracovní dobu PO-PÁ - 20 hodin týdně, denně 4 hodiny (dle dohody)
- 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, velmi dobré zacházení
- možnost získat dlouhodobou, stabilní práci, bez nutnosti odborné praxe a vzdělání
- nástup možný dle dohody s kandidátem, možno ihned
Váš životopis, prosím, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Nezapomeňte uvést název pozice, o kterou se ucházíte. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?