Koordinátor prevence kriminality - DPČ

Žižkov, Praha
20.000 – 22.000 Kč
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Městská část Praha 3, územně samosprávný celek.

Popis:

Oznámení o volném pracovním místu

Městská část Praha 3 přijme zaměstnance/zaměstnankyni na dohodu o pracovní činnosti: koordinátor/ka asistentů prevence kriminality.  

Nástup dohodou.

 

Požadavky:

  • fyzická osoba, která dosáhla 18 let věku
  • občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR — nutnost ovládat velmi dobře český jazyk slovem i písmem)
  • způsobilost k právním úkonům
  • bezúhonnost

 

Další požadavky:

  1. střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vysokoškolské vzdělání
  2. praxe v oblasti bezpečnostních složek výhodou
  3. práce na PC, velmi dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu, psychická odolnost

 

Hlavní náplň práce:

  • koordinace práce asistentů prevence kriminality, rozdělování úkolů, plánování směn,
  • přímá práce v terénu-zajištění dohledu nad plněním úkolů asistentů prevence kriminality,
  • podpora asistentů při konfliktních situacích, intervence a krizová komunikace,
  • spolupráce s odborem sociálních věcí ÚMČ Praha 3, s terénním sociálním pracovníkem a nestátními neziskovými organizacemi, s romským poradcem, protidrogovým poradcem, manažerem prevence kriminality, PČR a Městskou policií hl. m. Prahy,
  • zajišťování školení pro asistenty prevence kriminality,
  • sledování efektivity preventivních opatření, vedení dokumentace a příprava zpráv.

 

Nabízíme:

Odměnu ve výši 250 Kč/hodina, pružnou pracovní dobu (20 hodin/týden), mobilní telefon, notebook.

 

Přihláška do výběrového řízení:

Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (praha3.cz),

Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti

  • a) jméno, příjmení a titul uchazeče,
  • b) datum a místo narození uchazeče,
  • c) státní příslušnost uchazeče,
  • d) místo trvalého pobytu uchazeče,
  • e) druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,
  • f) datum a podpis uchazeče.

K přihlášce se připojí tyto doklady

  • a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,

Způsob podání

  • prostřednictvím služeb České pošty (obálku označte: VŘ a název pracovní pozice),
  • osobně do podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo nám. 700/9, Praha 3 (obálku označte: VŘ a název pracovní pozice),
  • e-mailem na adresu:  Odpovědět na inzerát (obdržíte automatické oznámení o doručení, v případě, že se tak nestane — není doručeno), do předmětu uveďte VŘ a název pracovní pozice,
  • prostřednictvím datové schránky — eqkbt8g.

 

Nabídky zasílejte nejpozději do 7. 11. 2025.

Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.

 

Informace

Bc. Ivana Parobková, vedoucí oddělení koncepčních a projektových činností, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: Odpovědět na inzerát

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.