Asistent/ka prevence kriminality

Bruntál
od 16.200 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky

Město Bruntál vyhlašuje výběrové řízení na místo:
Asistent/ka prevence kriminality
v rámci projektu Asistent prevence kriminality ve městě Bruntál
se zařazením: na Městské policii v Bruntále
s místem výkonu práce: Bruntál
s nástupem: dle dohody
pracovní poměr na dobu určitou: do 31. 12. 2022

Uchazečem se může stát osoba,která:

  • je státním občanem ČR,
  • dosáhla věku 18 let,
  • je způsobilá k právním úkonům.

Další požadavky:

  • střední vzdělání s výučním listem, popř. dokončené minimálně základní vzdělání,
  • být schopen/a obchůzkové činnosti,
  • praxe v oboru služeb kriminální a sociální prevence výhodou,
  • absolvovat vstupní vzdělání APK a úspěšně složit písemný test a ústní pohovor,
  • znalost území města Bruntál, převážně pak sociálně vyloučené lokality.

Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče,
  • datum a místo narození uchazeče,
  • státní příslušnost uchazeče,
  • místo trvalého pobytu uchazeče,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:

  • Dotazník k výběrovému řízení pro zájemce o pracovní pozici Asistent/ka prevence kriminality (Dotazník je přílohou č. 1 na www.mubruntal.cz, také je možno jej vyzvednout v tištěné podobě na Městské Policii v Bruntále, nám. Míru 1).
  • Motivační dotazník k výběrovému řízení pro zájemce o pracovní pozici APK (Motivační dotazník je přílohou č. 2 na www.mubruntal.cz nebo je možno jej vyzvednout v tištěné podobě na Městské Policii v Bruntále,nám. Míru 1).
  • Životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech.
  • Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením.
  • Ověřenou kopii výučního listu, popř. vysvědčení z osmého nebo devátého ročníku ZŠ.
  • Čestné prohlášení, které nesmí být starší 3 měsíců, že proti němu není vedeno trestní stíhání.
  • Čestné prohlášení, které nesmí být starší 3 měsíců, že nebyl v posledním roce opakovaně (dvakrát a vícekrát) uznán vinným z přestupku na úseku ochrany před alkoholismem a jinými toxikomaniemi, proti veřejnému pořádku, proti občanskému soužití a proti majetku.
  • Čestné prohlášení o nepobírání starobního důchodu.

Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu a MěP podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje starosta Města Bruntál.

Nabízíme:

  • Pružnou pracovní dobu, 5 dnů sick days, 5 týdnů dovolené a další benefity.

Písemnou přihlášku lze podat:
ve lhůtě do 9.9.2022 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 994/20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál
sekretariát starosty
Nádražní 994/20
792 01 BRUNTÁL

Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodů.
Z : 27.7.2022

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

na dobu určitou zájem
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT