CNC obráběč kovů - praxe u pozice není potřeba

Plzeň
38.000 – 45.000 Kč
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Kontakt
Iveta Moniak, zobrazit tel. číslo

O nás

ManpowerGroup s.r.o.

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.

Jsi vyučený obráběč kovů, automechanik nebo máš jiné technické vzdělání? 

Hledáš práci přímo v Plzni a rád by si získal nové zkušenosti? Máme tady pro tebe pracovní příležitost.

Pozice je vhodná i pro kandidáty bez praxe. Tak neváhej a pošli nám tvůj životopis.

Popis pozice:

  • obsluha CNC strojů - frézy, soustruh
  • výroba dílů
  • práce s výkresy
  • vizuální kontrola vyrobených dílů
  • měrová kontrola dílů

Profil kandidáta:

  • technické vzdělání - obráběč kovů, automechanik, mechanik strojů apod.
  • praxe výhodou
  • ochota pracovat  v režimu dlouhý/ krátký týden na 12ky

Nabízíme:

  • nadstandardní příplatky za směny
  • bonusy k fixnímu platu
  • odměny v podobě mimořádné prémie
  • 25 dní dovolené
  • sick days 
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na penziní připojištění
  • možnost profesního růstu
  • důkladné zaškolení na pozici
  • jazykové a vzdělávací kurzy
  • zázemí menší firmy

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Příspěvek na spoření / pojištění

Sídlo firmy

ManpowerGroup s.r.o.
Na Florenci 2116/15
110 00 Praha

IČO: 41194659
Datová schránka: i3cj23g
Další informace:
GPS: 50.08929,14.435296,
S-JTSK: -741787.49 -1042963.65, RUIAN: 42793335

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.