- 26 000 – 28 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

KO: Ing. Patrik Schramm, tel. zobrazit tel. číslo nebo Ing. Pavel Jílek, tel. zobrazit tel. číslo .
Písemnou přihlášku s přesně uvedeným názvem výběrového řízení a požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad, Halaškovo nám. 2, Budišov nad Budišovkou. Na obálku se všemi požadovanými dokumenty k výběrovému řízení uchazeči napíší „Neotevírat, výběrové řízení – Asistent prevence kriminality“. Lhůta pro doručení přihlášek uchazečů je do 25. 5. 2018 do 12:00 hod., tato lhůta platí i pro přihlášky doručené poštou.
Místo výkonu práce: katastr města Budišov nad Budišovkou.
minimálně základní vzdělání, bezúhonnost, místní znalost města/obce, fyzická zdatnost, zdravotní způsobilost, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost a pečlivost, důstojné vystupování, empatie a schopnost asertivního jednání, komunikativnost a organizační schopnosti, schopnost vyjednávat s institucemi.
Náplň práce: asistent prevence kriminality se podílí na prevenci kriminality v obci a zajištění veřejného pořádku pod vedením pracovníků obecní policie; přispívá k ochraně a bezpečnosti osob a
majetku; provádí dohled nad dodržováním čistoty na veřejných prostranstvích v obci.
Bližší informace a povinné náležitosti písemné přihlášky uchazeče do výběrového řízení naleznete na http://www.budisov.eu/e_download.php?file=data/editor/mini47cs4.pdf&original=V%C3%BDb%C4%9Brov%C3%A9%20%C5%99%C3%ADzen%C3%AD%20Asistent%20prevence%20kriminality.pdf
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?