- Plný úvazek
O nás
Pro náš malý stabilní tým hledáme po několika letech nového (novou) kolegu(yni), který(á) by
zapadl(a) dobře do našeho kolektivu s téměř rodinnou atmosférou na dlouhou dobu. Jsme dceřiná
společnost německé a rakouské rodinné firmy s globální působností v oblasti průmyslové
automatizace a máme na starosti český trh. Hledáme pozitivně orientovanou osobnost, která dokáže být dobrým týmovým hráčem a nebojí se práce.
Uvítáme člověka se středoškolským technickým vzděláním (ideálně v oblasti elektro, automatizace apod. - z elektro a nebo strojní průmyslové školy) s nejméně 5letou praxí a nebo
s VŠ technickým vzděláním v příbuzných oborech, u VŠ je vítán i čerstvý absolvent - technik.
Kromě vzdělání a praxe je pro nás důležitá i schopnost sžít se s kolektivem a pozitivní přátelská osobnost. Možnost nástupu ihned!
Pro práci je bezpodmínečně nutná dobrá znalost AJ - každodenní komunikace (alespoň úroveň B2), doplňková znalost NJ výhodou. Technické vzdělání nutné, nejlépe v oblasti elektro, průmyslové automatizace, fyziky apod. (může být i ze strojírenských oborů v příbuzné oblasti)
Náplň práce:
Popis pozice: Inside Sales / Innendienst
- úvodní produktové zaškolení probíhá v Německu a/nebo v Rakousku (2 týdny) + základní školení na pobočce v Brně
- práce z kanceláře v Brně
- v případě potřeby pomoc s prací kolegům a kolegyním (jsme malý kolektiv)
Tvorba nabídek a péče o jejich průběh:
- Firma zajišťuje prodej přístrojů a komponentů pro měření a regulaci z Německa a Rakouska do ČR.
- Pracovník komunikuje s výrobou a mateřskou firmou v Německu a Rakousku v rámci poptávky a zde v ČR se zákazníky. Komunikuje s ostatními kolegy a nachystá nabídku - cenovou kalkulaci.
Příklad pracovní náplně:
Objednávky
- od zákazníka přijde objednávka, pracovník řídí a kontroluje průběh zakázky, aby byla aktivní - zde komunikuje s výrobou v Německu a Rakousku
- Jedná se hlavně o prodej přístrojů a upřesnění technické specifikace ve spolupráci se zákazníkem
- Zajištuje objednání zboží ze skladu v Německu, Rakousku popř. i z jiných poboček.
- Jedná se tedy i o řízení průběhu zboží z hlediska logistiky – včetně fáze nákupu zboží
- Stará se o optimální ceny nakupovaných výrobků.
- Jedná se o práci u stolu s terminálem a e-katalogy.
- Školení /setkání s kolegy v zahraničních pobočkách v Německu a Rakousku v délce několika dnů přibližně 2x ročně.
- Základní telefonické technické poradenství pro zákazníky
Účast na práci v oblasti marketingu
- Např. překlady v rámci pravidelné aktualizace webu
- Spolupráce na optimalizaci web vyhledávačů
- Spolupráce na online marketingu
Co od Vás očekáváme:
Práce s PC:
- uživatelská znalost MS Office, hlavně Excel, výhodou Adobe Acrobat, (schopnost práce s ERP systémem), společnost využívá Lotus Notes a Infor/AS 400 a hlavní mateřská firma v SRN nově SAP.
Další požadavky:
- preciznost, komunikativnost, odolnost proti stresu, obchodní duch
- práce v malém týmu - týmový hráč, příjemný vzhled a vystupování, občasné návštěvy na veletrzích
- pozitivní přístup k práci i životu
- smysl pro humor a také pro povinnost
Vzdělání:
- SŠ s praxí /VŠ technického směru – výhodou elektrotechnika,
- Schopný(á) absolvent(ka) VŠ vítán(a)!
Co nabízíme / ohodnocení a benefity:
- pružná pracovní doba
- zajímavá nástupní mzda až 50 000,- Kč podle vzdělání a zkušeností
- do 1 roku nárůst mzdy, další přehodnocování mzdy vždy po roce, k 1. lednu, mzdy ve firmě jsou po zapracování nadprůměrné!
- 13. a ,14. plat ve výši základního platu
- 5 týdnů dovolené,
- příspěvky na stravné= v maximální zákonné výši,
- 3 dny „sick days“, firemní akce, jazykové a odborné kurzy,
- po 1 roce příspěvek na penzijní nebo životní připojištění 2000,- Kč měsíčně
- po 1 roce příspěvek na dovolenou
- Nabízíme práci na dobu neurčitou, úvodní pracovní smlouva na dobu určitou na 1 rok se zkušební lhůtou 3 měsíce. Pokud se zaměstnanec osvědčí, mění se smlouva na smlouvu na dobu neurčitou.
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy a prémie
- 13., případně 14. plat
- Příspěvek na spoření a pojištění
- Příspěvek na dovolenou



