- 30 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
První kontakt:
e-mail: e-mail přes .
Prosíme o poslání strukturovaného životopisu v češtině a angličtině.
Pracovní doba Po-Pá: 8:30 – 17:00 hod (včetně obědové přestávky).
Co vás čeká:
Aktivní komunikace s evropskými zákazníky a distributory
Tvorba nabídek pro zákazníky a distributory na základě jejich poptávek s využitím vnitrofiremního systému
Zpracování objednávek od zákazníků a distributorů do vnitrofiremního systému
Objednávání zboží v Japonsku
Příjem objednaného zboží na sklad
Řízení dodávek objednaného zboží zákazníkům a distributorům ze skladu v Nizozemí (Amsterdam) nebo Japonska (Nagoya). Komunikace s přepravními společnostmi.
Komunikace s výrobními závody v Japonsku týkající se potvrzování termínů výroby a termínů odesílání objednaného zboží
Posílání faktur zákazníkům a distributorům.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
Hledáme primárně středoškoláka či vysokoškoláka, ale ani šikovného člověka se střední odbornou školou a zkušeností v oboru rozhodně nezavrhneme
Cizí jazyky – naši klienti nejčastěji mluví anglicky a bude potřeba s nimi hovořit po telefonu a psát e-maily srozumitelně a na úrovni. Pokud například našim klientům z Rakouska a Německa nabídnete komunikaci v němčině, bude to pro Vás výhodou.
MS Office – ve Wordu byste měli umět udělat ucelenou nabídku, v Excelu zpracovat kontingenční tabulku a v Outlooku si sami nastavit svůj podpis podle firemních požadavků.
Výhodou pro Vás bude …
… znalost procesů zahraničního obchodu.
… pokud se nebudete zdráhat klientům zavolat, aktivně s nimi mluvit o nastalé situaci a navrhnout jim řešení.
… když se nebudete obávat ptát se, jestliže si nejste jisti dalším krokem ve Vaší práci.
… pečlivě kontrolovat svoji práci, než ji odešlete do dalšího procesu.
… že vnitrofiremní počítačový systém Vás naučíme ovládat zde v Česku pod dohledem nejen českých, ale i Japonských kolegů.
Co Vám můžeme nabídnout:
Práci na plný úvazek na pracovní smlouvu. Jsme otevření oboustranné diskusi a máme touhu se dohodnout na podmínkách, které budou vyhovovat jak Vám, tak i naší společnosti.
Možnost práce z domova po zapracování (homeoffice)
Firemní notebook a telefon
Proplácení nákladů na dojíždění
Práci v nově zrekonstruované kanceláři s vlastním kuchyňským koutem.
5 dnů dovolené navíc.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.