- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
První kontakt:
e-mail: e-mail přes .
Prosíme o poslání strukturovaného životopisu v češtině a angličtině.
Pracovní doba Po-Pá: 8:30 – 17:00 hod (včetně obědové přestávky).
Co vás čeká:
Aktivní komunikace s evropskými zákazníky a distributory
Tvorba nabídek pro zákazníky a distributory na základě jejich poptávek s využitím vnitrofiremního systému
Zpracování objednávek od zákazníků a distributorů do vnitrofiremního systému
Objednávání zboží v Japonsku
Příjem objednaného zboží na sklad
Řízení dodávek objednaného zboží zákazníkům a distributorům ze skladu v Nizozemí (Amsterdam) nebo Japonska (Nagoya). Komunikace s přepravními společnostmi.
Komunikace s výrobními závody v Japonsku týkající se potvrzování termínů výroby a termínů odesílání objednaného zboží
Posílání faktur zákazníkům a distributorům.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
Hledáme primárně středoškoláka či vysokoškoláka, ale ani šikovného člověka se střední odbornou školou a zkušeností v oboru rozhodně nezavrhneme
Cizí jazyky – naši klienti nejčastěji mluví anglicky a bude potřeba s nimi hovořit po telefonu a psát e-maily srozumitelně a na úrovni. Pokud například našim klientům z Rakouska a Německa nabídnete komunikaci v němčině, bude to pro Vás výhodou.
MS Office – ve Wordu byste měli umět udělat ucelenou nabídku, v Excelu zpracovat kontingenční tabulku a v Outlooku si sami nastavit svůj podpis podle firemních požadavků.
Výhodou pro Vás bude …
… znalost procesů zahraničního obchodu.
… pokud se nebudete zdráhat klientům zavolat, aktivně s nimi mluvit o nastalé situaci a navrhnout jim řešení.
… když se nebudete obávat ptát se, jestliže si nejste jisti dalším krokem ve Vaší práci.
… pečlivě kontrolovat svoji práci, než ji odešlete do dalšího procesu.
… že vnitrofiremní počítačový systém Vás naučíme ovládat zde v Česku pod dohledem nejen českých, ale i Japonských kolegů.
Co Vám můžeme nabídnout:
Práci na plný úvazek na pracovní smlouvu. Jsme otevření oboustranné diskusi a máme touhu se dohodnout na podmínkách, které budou vyhovovat jak Vám, tak i naší společnosti.
Možnost práce z domova po zapracování (homeoffice)
Firemní notebook a telefon
Proplácení nákladů na dojíždění
Práci v nově zrekonstruované kanceláři s vlastním kuchyňským koutem.
5 dnů dovolené navíc.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.