- 32 700 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
Společnost PROTECO nářadí s.r.o. v Podbřezí hledá kolegu na pozici Technické podpory zákazníka s nástupem možným ihned.
Potřebujeme do týmu parťáka, který se stane do jisté míry „tváří“ a zejména pak hlasem PROTECO nářadí. Parťáka, který zákazníky nikdy nenechá ve štychu, doporučí jim zboží na míru, vysvětlí jim způsob používání, poradí s údržbou a zařídí dodání náhradních dílů.
Pracovní náplň
Pracovní náplň technického parťáka lze rozdělit do 3-4 hlavních činností.
1. Podpora zákazníka
Komunikace se zákazníky, kteří napíšou na chat či zavolají s technickým dotazem. Parťák musí obratně zareagovat a zákazníkovi zodpovědět jakýkoli technický dotaz (popř. poradit se s kolegy ze servisu a informovat zákazníka zpětně). S tím částečně spočívá i obchodní činnost. Zákazníci dost často píšou na chat neznalý nebo nerozhodní. Vědí, že chtějí např. sekačku, ale, ale nevím jakou sekačku vybrat a jaké případně příslušenství k tomu objednat (např. olej do sekačky, sekací nůž apod.).
2. Správa náhradních dílů
Vzhledem k tomu, že bude nový kolega často přijímat poptávky od zákazníků na náhradní díly, bude mít nový kolega na starosti dát náhradním dílům řád, aby je měl pod palcem a mohl následně dávat zpětnou vazbu Nákupu, jaké díly chybí a musí se objednat.
3. Medializace sortimentu
V rámci marketingu má firma doposud spousty mezer, a to zejména v oblasti fotek a videí používání našeho nářadí v praxi. Vzhledem k tomu, že výše zmíněné pracovní náplně ne vždy zaplní celý pracovní den nového kolegy, rádi bychom jej angažovali i v této oblasti. Koneckonců právě tento kolega bude hlasem PROTECO a lidi jej už budou znát, proto by bylo dobré, aby stejný „hlas“ natáčel i videa k údržbě nářadí, složení strojů, drobné reklamní spoty na Youtube, a pokud bude mít zájem, může být i tváří občasných televizních vstupů, např. v pořadu POLOPATĚ na ČT apod. K natáčení bude novému kolegovi vždy k dispozici grafik/kameraman, který se o veškerou technickou stránku natáčení a následnou postprodukci postará.
4. Pomoc s provozem servisu a občasná výpomoc na přivezené kontejnery
V případě menší vytíženosti a dovolených oceníme, když nový kolega pomůže s jednoduššími servisními úkony či sepisováním servisních posudků k reklamačním řízením.
Zejména v zimním období nám také chodí kontejnery s novým zbožím, s jejichž vykládáním zpravidla pomáhá každý zdravý chlap ve firmě (včetně vedení) a bude fajn, když se i nový kolega zapojí.
Komunikativní a slušný kolega, který vždy rád pomůže a poradí zákazníkovi a zároveň zapadne do firemního kolektivu. Hlavními přednostmi kandidáta musí být ochota, pozitivní nálada, dobrá psaná čeština, nebát se telefonu a také schopnost jistého nadhledu nad případnými nervózními zákazníky.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?