- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

AirDIV s.r.o. je hlinecká obchodně inženýrská firma, která vyvíjí a dodává textilní vzduchovody pro kolejová vozidla, vojenskou techniku, autobusy a další dopravní prostředky. Naše systémy zajišťují efektivní proudění vzduchu ve vozidlech a zvyšují komfort cestujících. Spolupracujeme s předními výrobci dopravní techniky a působíme na mezinárodních trzích.
Právě nyní hledáme novou kolegyni / kolegu na pozici Specialisty podpory zákazníků (výhledově samostatný Projektový manažer).
NÁPLŇ PRÁCE:
Asistovat naší provozní manažerce a komunikovat se zákazníky, a to mailem, telefonicky a prostřednictvím videohovorů. Nejčastěji se jedná o podporu klientů ohledně obchodní a technické agendy projektů a zodpovídání jejich dotazů. Vaším úkolem tak bude především zajistit dobrou informovanost zákazníků a jejich spokojenost.
Spolupráce s našimi dodavateli – komunikace za účelem zjišťování informací o výrobě, časového harmonogramu dodávek apod.
Kromě toho bude vaším úkolem pokrýt část administrativy spojenou s nabídkami a dodávkami zboží. Může se jednat o zpracovávání cenových nabídek a další povinné dokumentace k poptávce nebo zadávání projektů do systému.
Budete důležitou spojkou mezi členy týmu – nemine vás spolupráce s naší provozní manažerkou, dalšími podporami zákazníků, konstruktéry, výrobou nebo obchodními manažery. Jsme tým a na naší spolupráci to stojí.
POŽADUJEME:
Minimálně SŠ vzdělání s maturitou (VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru výhodou).
Skvělé komunikační dovednosti, příjemné vystupování a pro-zákaznickou orientaci, empatii a trpělivost.
Schopnost komunikovat v anglickém jazyce (slovem i písmem).
Bezchybná gramatika a rychlé psaní na PC.
Základní technické myšlení a selský rozum.
Systematičnost, organizovanost, pečlivost, samostatnost, ochotu učit se novým věcem a dále se odborně rozvíjet.
Řidičský průkaz sk. B.
NABÍZÍME:
Na náš region výjimečně zajímavou a různorodou práci s globálním přesahem.
Kompletní zaškolení pod vedením zkušeného kolegy.
Pololetní prémie a další benefity (stravenky, doprava, dovolená, penzijní připojištění)
Flexibilní pracovní dobu.
Moderní kanceláře, přátelský tým, prostor pro růst.
Stanete se součástí dynamického prostředí, ve kterém uvidíte svůj vliv. Jsme rychle rostoucí firma, v níž dostanete prostor se rozvíjet a využívat své silné stránky.
Místo výkonu zaměstnání: Wilsonova 579, Hlinsko.
Nástup možný od září 2025.
Zájemce prosíme o zaslání životopisu na e-mail e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?