- 30 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
AirDIV s.r.o. je hlinecká obchodně inženýrská firma, která vyvíjí a dodává textilní vzduchovody pro kolejová vozidla, vojenskou techniku, autobusy a další dopravní prostředky. Naše systémy zajišťují efektivní proudění vzduchu ve vozidlech a zvyšují komfort cestujících. Spolupracujeme s předními výrobci dopravní techniky a působíme na mezinárodních trzích.
Právě nyní hledáme novou kolegyni / kolegu na pozici Specialisty podpory zákazníků (výhledově samostatný Projektový manažer).
NÁPLŇ PRÁCE:
Asistovat naší provozní manažerce a komunikovat se zákazníky, a to mailem, telefonicky a prostřednictvím videohovorů. Nejčastěji se jedná o podporu klientů ohledně obchodní a technické agendy projektů a zodpovídání jejich dotazů. Vaším úkolem tak bude především zajistit dobrou informovanost zákazníků a jejich spokojenost.
Spolupráce s našimi dodavateli – komunikace za účelem zjišťování informací o výrobě, časového harmonogramu dodávek apod.
Kromě toho bude vaším úkolem pokrýt část administrativy spojenou s nabídkami a dodávkami zboží. Může se jednat o zpracovávání cenových nabídek a další povinné dokumentace k poptávce nebo zadávání projektů do systému.
Budete důležitou spojkou mezi členy týmu – nemine vás spolupráce s naší provozní manažerkou, dalšími podporami zákazníků, konstruktéry, výrobou nebo obchodními manažery. Jsme tým a na naší spolupráci to stojí.
POŽADUJEME:
Minimálně SŠ vzdělání s maturitou (VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru výhodou).
Skvělé komunikační dovednosti, příjemné vystupování a pro-zákaznickou orientaci, empatii a trpělivost.
Schopnost komunikovat v anglickém jazyce (slovem i písmem).
Bezchybná gramatika a rychlé psaní na PC.
Základní technické myšlení a selský rozum.
Systematičnost, organizovanost, pečlivost, samostatnost, ochotu učit se novým věcem a dále se odborně rozvíjet.
Řidičský průkaz sk. B.
NABÍZÍME:
Na náš region výjimečně zajímavou a různorodou práci s globálním přesahem.
Kompletní zaškolení pod vedením zkušeného kolegy.
Pololetní prémie a další benefity (stravenky, doprava, dovolená, penzijní připojištění)
Flexibilní pracovní dobu.
Moderní kanceláře, přátelský tým, prostor pro růst.
Stanete se součástí dynamického prostředí, ve kterém uvidíte svůj vliv. Jsme rychle rostoucí firma, v níž dostanete prostor se rozvíjet a využívat své silné stránky.
Místo výkonu zaměstnání: Wilsonova 579, Hlinsko.
Nástup možný od září 2025.
Zájemce prosíme o zaslání životopisu na e-mail e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.