- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Společnost PROTECO nářadí s.r.o. v Podbřezí hledá kolegu na pozici Technické podpory zákazníka s nástupem možným od 1.4.2024.
Potřebujeme do týmu parťáka, který se stane do jisté míry „tváří“ a zejména pak hlasem PROTECO nářadí. Parťáka, který zákazníky nikdy nenechá ve štychu, doporučí jim zboží na míru, vysvětlí jim způsob používání, poradí s údržbou a zařídí dodání náhradních dílů.
Pracovní náplň
Pracovní náplň technického parťáka lze rozdělit do 3-4 hlavních činností.
1. Podpora zákazníka
Komunikace se zákazníky, kteří napíšou na chat či zavolají s technickým dotazem. Parťák musí obratně zareagovat a zákazníkovi zodpovědět jakýkoli technický dotaz (popř. poradit se s kolegy ze servisu a informovat zákazníka zpětně). S tím částečně spočívá i obchodní činnost. Zákazníci dost často píšou na chat neznalý nebo nerozhodní. Vědí, že chtějí např. sekačku, ale, ale nevím jakou sekačku vybrat a jaké případně příslušenství k tomu objednat (např. olej do sekačky, sekací nůž apod.).
2. Správa náhradních dílů
Vzhledem k tomu, že bude nový kolega často přijímat poptávky od zákazníků na náhradní díly, bude mít nový kolega na starosti dát náhradním dílům řád, aby je měl pod palcem a mohl následně dávat zpětnou vazbu Nákupu, jaké díly chybí a musí se objednat.
3. Medializace sortimentu
V rámci marketingu má firma doposud spousty mezer, a to zejména v oblasti fotek a videí používání našeho nářadí v praxi. Vzhledem k tomu, že výše zmíněné pracovní náplně ne vždy zaplní celý pracovní den nového kolegy, rádi bychom jej angažovali i v této oblasti. Koneckonců právě tento kolega bude hlasem PROTECO a lidi jej už budou znát, proto by bylo dobré, aby stejný „hlas“ natáčel i videa k údržbě nářadí, složení strojů, drobné reklamní spoty na Youtube, a pokud bude mít zájem, může být i tváří občasných televizních vstupů, např. v pořadu POLOPATĚ na ČT apod. K natáčení bude novému kolegovi vždy k dispozici grafik/kameraman, který se o veškerou technickou stránku natáčení a následnou postprodukci postará.
4. Pomoc s provozem servisu a občasná výpomoc na přivezené kontejnery
V případě menší vytíženosti a dovolených oceníme, když nový kolega pomůže s jednoduššími servisními úkony či sepisováním servisních posudků k reklamačním řízením.
Zejména v zimním období nám také chodí kontejnery s novým zbožím, s jejichž vykládáním zpravidla pomáhá každý zdravý chlap ve firmě (včetně vedení) a bude fajn, když se i nový kolega zapojí.
Komunikativní a slušný kolega, který vždy rád pomůže a poradí zákazníkovi a zároveň zapadne do firemního kolektivu. Hlavními přednostmi kandidáta musí být ochota, pozitivní nálada, dobrá psaná čeština, nebát se telefonu a také schopnost jistého nadhledu nad případnými nervózními zákazníky.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.