- 34 125 – 47 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáme pečlivou a komunikačně zdatnou osobu s obchodním duchem. Jste to Vy? Čtěte dál!
Vaším úkolem bude poskytování zákaznického servisu a obchodní podpory našim klientům. Budete je kontaktovat ohledně aktualizací smluv, propagovat služby a budovat dobré vztahy. Pro stávající i potenciální zákazníky budete připravovat nabídky, na oborových akcích prezentovat společnost a poskytovat poradenství klientům i kolegům.
Náš tým doplní osoba zběhlá v administrativě a práci s dokumenty, která má zároveň perfektní komunikační dovednosti a nebojí se zvednout telefon nebo navštívit klienta. Důležitý je také řidičský průkaz, ačkoli cestování není mnoho, a také komunikativní angličtina, protože se jedná o celofiremní jazyk a sem tam může přijít e-mail nebo dokument v angličtině.
Týden dovolené navíc, ať si během roku můžete pořádně odpočinout.
Pružnou pracovní dobu, aby práce seděla Vašemu životnímu rytmu.
Služební automobil s využitím i k soukromým účelům.
Spoustu příspěvků - bonusy ke mzdě, měsíční příspěvek na životní nebo penzijní připojištění, nadstandardní příspěvek na stravování, MultiSport kartu a Cafeterii.
Podporu vzdělávání a kariérního růstu, abyste s námi zůstali dlouho.
Zaujala Vás tato příležitost? Pak mi neváhejte poslat životopis a já se Vám ozvu s dalšími informacemi co nejdříve!
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?