- Plný úvazek
Pražská energetika rozšiřuje svůj tým. Možná jste to právě vy, koho hledá.
Jak to u nás funguje?
- pracujeme od pondělí do pátku 7,5 hod/den v moderním pracovní prostředí
- pracovní dobu máme rozdělenou do dvou turnusů: 8:00 – 16:00 a 9:00 – 17:00
- nováčky „nehodíme do vody“, ale řádně proškolíme v rámci individuálního školení
Jaká bude vaše pracovní náplň?
Budete součástí týmu, který má na starosti smluvní dokumentaci a péči o stávající zákazníky. Pracovní náplň se skládá z administrativní podpory a komunikace se stávajícími zákazníky:
- připravujeme smluvní dokumentaci
- zadáváme data do interního systému
- optimalizujeme služby poskytované zákazníkům
- poskytujeme odborné informace o produktech a službách společnosti
- stávající zákazníci se na nás obrací v okamžiku, kdy od nás potřebují poradit a pomoci v oblasti energetiky
- se zákazníky komunikujeme prostřednictvím telefonu a emailu
- hovory u nás probíhají v rámci zpětného volání – při prvotním kontaktu se zákazníkem je důležité identifikovat, za jakým účelem volají
- nejedná se o aktivní prodej!
Koho rádi přijmeme do našich řad?
- kolegu s komunikačními dovednostmi a klientským přístupem
- spolupracovníka s plynulou znalostí češtiny
- uživatele PC na běžné úrovni
- týmového hráče s proaktivním přístupem k práci
Co vám naoplátku můžeme nabídnout?
- pracovní dobu na 37,5 hod/týden
- hrubou měsíční mzdu 24.000 Kč
- bonusovou složku do výše 5.000 Kč
- stravenky v hodnotě 100 Kč od 5 odpracovaných hodin denně
- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days
- pravidelná produktová a komunikační školení
- pracovní smlouva na dobu určitou s vizí dlouhodobé spolupráce
- možnost kariérního postupu
- vlastní pracovní stůl a osobní prostor
- moderní a pohodlné pracovní prostředí přímo u zastávky tramvaje Kubánské náměstí (Praha 10 Vršovice)
Těšíme se na vaše reakce! Garantujeme zpětnou vazbu na každý zaslaný životopis.



