- 70 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme dynamicky se rozvíjející společnost a z toho důvodu rozšiřujeme kolektiv našich
účetních.
Pokud rozumíte financím, tak jste možná tím pravým člověkem, kterého potřebujeme. Do
našeho mladého finančního týmu hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici samostatný/á
účetní, který se nebojí práce, nových výzev a má zájem na sobě pracovat.
Pracovník na této pozici bude zodpovědný především za následující oblasti:
- zodpovědnost za smlouvy klientů v klientském programu z účetního hlediska;
- vystavování a účtování vydaných faktur;
- odpovědnost za účtování interních dokladů, bankovních výpisů;
- pravidelné analýzy účtů;
- inventarizace účtů, saldokonto;
- účtování pasivního zajištění a soupojištění a jejich pojistných událostí;
- spolupráce s auditory a daňovými poradci;
- další práce související s účetnictvím společnosti;
- SŠ ekonomického zaměření;
- praxe na obdobné pozici alespoň 5 let;
- dobrá orientace v účetní a daňové problematice;
- základní znalost AJ výhodou;
- výborná znalost MS Excel a MS Word;
- znalost Helios výhodou;
- ochota se rychle učit novým věcem;
- samostatnost, pečlivost, spolehlivost a organizační schopnosti;
- flexibilita;
- milá a přátelská povaha;
- nástup možný IHNED;
- zajímavou, samostatnou a různorodou práci.
- příjemnou, přátelskou a inspirativní firemní kulturu.
- motivující finanční ohodnocení
- hlavní zaměstnanecký poměr
- příležitost získat zkušenosti, rozvíjet se, ať už profesně nebo osobně
- atraktivní pracovní prostředí v centru Prahy – Nové Město
- bohatý balíček benefitů (týden dovolené navíc, stravenky, životní pojištění, výhodné
volání aj.).
Strukturovaný životopis v ČJ zasílejte prosím na e-mail přes
Vybraní kandidáti budou pozváni na výběrové řízení, ostatním předem děkujeme

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.