- 38 000 – 52 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme dynamicky se rozvíjející společnost a z toho důvodu rozšiřujeme kolektiv našich
účetních.
Pokud rozumíte financím, tak jste možná tím pravým člověkem, kterého potřebujeme. Do
našeho mladého finančního týmu hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici samostatný/á
účetní, který se nebojí práce, nových výzev a má zájem na sobě pracovat.
Pracovník na této pozici bude zodpovědný především za následující oblasti:
- zodpovědnost za smlouvy klientů v klientském programu z účetního hlediska;
- vystavování a účtování vydaných faktur;
- odpovědnost za účtování interních dokladů, bankovních výpisů;
- pravidelné analýzy účtů;
- inventarizace účtů, saldokonto;
- účtování pasivního zajištění a soupojištění a jejich pojistných událostí;
- spolupráce s auditory a daňovými poradci;
- další práce související s účetnictvím společnosti;
- SŠ ekonomického zaměření;
- praxe na obdobné pozici alespoň 5 let;
- dobrá orientace v účetní a daňové problematice;
- základní znalost AJ výhodou;
- výborná znalost MS Excel a MS Word;
- znalost Helios výhodou;
- ochota se rychle učit novým věcem;
- samostatnost, pečlivost, spolehlivost a organizační schopnosti;
- flexibilita;
- milá a přátelská povaha;
- nástup možný IHNED;
- zajímavou, samostatnou a různorodou práci.
- příjemnou, přátelskou a inspirativní firemní kulturu.
- motivující finanční ohodnocení
- hlavní zaměstnanecký poměr
- příležitost získat zkušenosti, rozvíjet se, ať už profesně nebo osobně
- atraktivní pracovní prostředí v centru Prahy – Nové Město
- bohatý balíček benefitů (týden dovolené navíc, stravenky, životní pojištění, výhodné
volání aj.).
Strukturovaný životopis v ČJ zasílejte prosím na e-mail přes
Vybraní kandidáti budou pozváni na výběrové řízení, ostatním předem děkujeme
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?