- 29 120 – 38 370 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Jste zkušený účetní a hledáte zodpovědnou pozici?
Máte více, než 3 roky praxe a dokonce z výrobní společnosti?
Umíte anglicky a máte zkušenost z mezinárodního prostředí?
Jste přirozený koordinátor a vedle práce s čísly potřebujete komunikovat?
Pokud odpovídáte kladně a navíc Vám nevadí kratší dojezd severně od Prahy (dostupnost MHD), bude nám potěšením se s Vámi setkat!
Na pozici SAMOSTATNÝ ÚČETNÍ bude Vaší náplní:
příprava týdenních platebních příkazů
účtování bankovních výpisů, párování přijatých plateb odběratelů
účtování cenových rozdílů, reklamací, logistických nákladů
správa pohledávek
komunikace se zákazníky
správa databáze zákazníků
správa I/C vztahů, měsíční odsouhlasení pohledávek a závazků s ostatními členy skupiny
příprava podkladů pro netting a následné párování
týdenní reporting pohledávek po splatnosti do zahraničí
měsíční reporting IC vztahů, pohledávek po splatnosti do zahraničí
měsíční přecenění rozvahových účtů
příprava statistických výkazů
příprava podkladů pro intrastat
dokladová inventarizace přidělených účtů
POŽADAVKY:
prokazatelná zkušenost z obdobné pozice, minimálně 3 let
pokročilá znalost anglického jazyka
praxe z výrobní společnosti výhodou
komplexní znalost účetnictví dle CAS
znalost IFRS výhodou
motivace podílet se na zlepšení stávajících procesů
zkušenost s implementací nového výpočetního systému – velké plus
analytické myšlení, spolehlivost, komunikativnost

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.