- Plný úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Jste zkušený účetní a hledáte zodpovědnou pozici?
Máte více, než 3 roky praxe a dokonce z výrobní společnosti?
Umíte anglicky a máte zkušenost z mezinárodního prostředí?
Jste přirozený koordinátor a vedle práce s čísly potřebujete komunikovat?
Pokud odpovídáte kladně a navíc Vám nevadí kratší dojezd severně od Prahy (dostupnost MHD), bude nám potěšením se s Vámi setkat!
Na pozici SAMOSTATNÝ ÚČETNÍ bude Vaší náplní:
příprava týdenních platebních příkazů
účtování bankovních výpisů, párování přijatých plateb odběratelů
účtování cenových rozdílů, reklamací, logistických nákladů
správa pohledávek
komunikace se zákazníky
správa databáze zákazníků
správa I/C vztahů, měsíční odsouhlasení pohledávek a závazků s ostatními členy skupiny
příprava podkladů pro netting a následné párování
týdenní reporting pohledávek po splatnosti do zahraničí
měsíční reporting IC vztahů, pohledávek po splatnosti do zahraničí
měsíční přecenění rozvahových účtů
příprava statistických výkazů
příprava podkladů pro intrastat
dokladová inventarizace přidělených účtů
POŽADAVKY:
prokazatelná zkušenost z obdobné pozice, minimálně 3 let
pokročilá znalost anglického jazyka
praxe z výrobní společnosti výhodou
komplexní znalost účetnictví dle CAS
znalost IFRS výhodou
motivace podílet se na zlepšení stávajících procesů
zkušenost s implementací nového výpočetního systému – velké plus
analytické myšlení, spolehlivost, komunikativnost
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?