- Plný úvazek
O nás
Společnost PRIMAGAS s.r.o, člen nadnárodní skupiny SHV a jeden z lídrů na českém trhu s LPG, hledá do svého týmu v pražské kanceláři na Vyšehradě novou posilu na pozici Asistent/ka zákaznického oddělení.
Chcete dělat zajímavou práci ve stabilním kolektivu společnosti, která je už 29 let na českém trhu? Máte rádi kontakt s lidmi a zároveň se nebojíte administrativy ve firemním systému? Přidejte se k nám!
Náplň práce:
Příjem příchozích hovorů od stávajících i potenciálních zákazníků (zákaznická linka)
Příjem a zpracování objednávek od zákazníků
Kontaktování větších smluvních zákazníků ohledně jejich pravidelných závozů plynových láhví (potvrzování množství a termínu).
Vyřizování a zpracování e-mailové korespondence od zákazníků
Administrativa v ERP systému Karát
Kontaktování zákazníků, kteří delší dobu neodebírají plyn v láhvích nebo do zásobníků za účelem reaktivace zákazníka či navrácení majetku
Co od Vás očekáváme:
- Středoškolské vzdělání s maturitou
- Vynikající komunikativní schopnosti a psaný projev
- Uživatelskou znalost MS Excel, Word
- Ochotu učit se novým věcem v interním účetním systému
- Týmový duch, schopnost spolupráce
- Logické myšlení
Co Vám můžeme nabídnout:
- Různorodou a zajímavou práci ve stabilní společnosti.
- Příjemné pracoviště v centru Prahy na Vyšehradě
- Profesní rozvoj v podobě pravidelných školení
- Množství benefitů: až 15% navíc k základní mzdě v pohyblivém bonusu, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní spoření, životní pojištění, dorovnání mzdy při delší pracovní neschopnosti, příspěvek na stravování, občerstvení na pracovišti, sick days, MHD zdarma, pravidelné firemní akce.



