- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Do našich řad hledáme kandidáta na pozici Obchodního manažera/rky (Sales Manager).
Jsme česká firma, která působí na trhu práce více než 30 let, máme 4 pobočky v České republice a dokonce i několik v zahraničí! Zabýváme se výrobou a vývojem kogeneračních jednotek.
Vaší náplní práce bude:
- zajištění nových obchodních případů (jak v rámci republiky, tak i v zahraničí)
- plnění norem ISŘ a jejich vyhodnocování
- komunikace se zákazníky, dodavateli, projektanty, vedením společnosti, odděleními napříč firmou
- příprava a vypracování konkrétních nabídek v úzké spolupráci s projektovým manažerem
- vyjednávání a zajištění obchodních, smluvních a cenových podmínek pro danou zakázku
- zpracování analýzy o situaci ve svěřených regionech nebo oblastech
- reporting
- minimálně středoškolské vzdělání (ekonomické nebo technické zaměření)
- komunikativní angličtina (další jazyk výhodou)
- řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič
- výborné komunikační dovednosti, profesionální vystupování, proklientský přístup
- ochotu vycestovat do zahraničí
- odměny z marže dle výkonnosti v průměru 10 000 - 20 000 Kč
- služební vůz, který lze využít i k soukromým účelům
- 25 dní dovolené
- 3 dny sickday
- multisport kartu
- dotovaná výuku cizích jazyků
- stravenkový paušál
- příspěvky (při narození dítěte, svatbě, odchodu do důchodu, pracovní výročí)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?