- Plný úvazek

Odbornost, zkušenost a praxe spol. MIKUPEX TRADE s.r.o. je postavena na více než 25ti leté kontinuální praxi na trhu práce v ČR. Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomáháme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Profil firmy:
Naším klientem je stabilní výrobní společnost se zaměřením na dodávky pro gastronomii nedaleko Mnichovic u Prahy.
V rámci rozvoje společnosti hledáme novou, spolehlivou kolegyni / kolegu na pozici fakturant/ka.
- včasné a správné vystavení faktur, kontrola fakturace všech objednávek v informačním systému
- vystavování opravných daňových dokladů, komunikace se zákazníky, řešení reklamací
- aktivní spolupráce s obchodním a výrobním úsekem, tvorba objednávek v informačním systému
- min. SŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru (výhodou, ne podmínkou)
- praxi na obdobné pracovní pozici a praxe s fakturací - výhodou
- aktivní a pozitivní přístup k práci, odolnost vůči stresu
- samostatnost, pečlivost, systematičnost, spolehlivost a loajalitu
- příjemné a profesionální vystupování
- aktivní znalost MS Office (Word, Excel…)
- komunikativní znalost AJ - výhodou, ne podmínkou
- ŘP sk. B + automobil (pro vlastní dopravu po práce)
- nástup možný ihned, případně dle dohody
- trvalý pracovní poměr na dobu neurčitou + zázemí úspěšné, stabilní a prosperující společnosti, nedaleko Mnichovic u Prahy
- mzdové ohodnocení - FIX 35 000 Kč
- přátelský tým kolegů a nadřízených, možnost zajímavého osobního a profesního růstu
- pracovní dobu PO-PÁ 8:00-16:30, případně dle dohody
- nástup možný ihned, případně dle dohody
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?