- Plný úvazek
O nás
Společnost PRIMAGAS s.r.o, člen nadnárodní skupiny SHV a jeden z lídrů na českém trhu s LPG, hledá do svého týmu v pražské kanceláři na Vyšehradě novou posilu na pozici Asistent/ka zákaznického oddělení na zkrácený úvazek 4 hodiny denně.
Chcete dělat zajímavou práci ve stabilním kolektivu společnosti, která je už 30 let na českém trhu? Máte rádi kontakt s lidmi a zároveň se nebojíte administrativy ve firemním systému? Přidejte se k nám!
Náplň práce:
- Příjem a zpracování objednávek od smluvních zákazníků na zákaznické lince
- Kontaktování větších smluvních zákazníků ohledně jejich pravidelných závozů plynových láhví (potvrzování množství a termínu).
- Kontaktování zákazníků, kteří delší dobu neodebírají plynové láhve za účelem reaktivace zákazníka či navrácení majetku
- Další činnosti a administrativa v systému dle zadání nadřízeného
Co od Vás očekáváme:
- Středoškolské vzdělání s maturitou
- Vynikající komunikativní schopnosti a psaný projev
- Uživatelskou znalost MS Excel, Word
- Ochotu učit se novým věcem v interním účetním systému
- Týmový duch, schopnost spolupráce
- Logické myšlení
Co Vám můžeme nabídnout:
- Různorodou a zajímavou práci ve stabilní společnosti
- Zázemí nadnároční společnosti
- Příjemné, moderně vybavené pracoviště v centru Prahy na Vyšehradě
- Profesní rozvoj v podobě pravidelných školení
- Množství benefitů: až 15% navíc k základní mzdě v pohyblivém bonusu, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní spoření, životní pojištění, dorovnání mzdy při delší pracovní neschopnosti, příspěvek na stravování, občerstvení na pracovišti, sick days, MHD zdarma, pravidelné firemní akce.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy a prémie
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření a pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti



