- 34 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
My z KODYSu tu jsme už pěknou řádku let (konkrétně od r. 1991), jsme lídry v oboru integrace čárových kódů do podnikových systémů. Zakládáme si na kvalitě našich služeb, přátelském prostředí, vysoké profesionalitě a konečně na individuálním přístupu k našim zákazníkům. Realizovali jsme úspěšné projekty například pro společnosti CocaCola, Mountfield, ČEZ, Globus, Velkoobchod Ptáček a jiné. Abyste si udělali konkrétnější představu o nás, podívejte se na naše webové stránky (www.kodys.cz).
Dobrý den, zdravíme Vás z KODYSu.
V úvodu se zeptáme: Máte praxi s vedením účetnictví, orientujete se v daňových zákonech a chcete v tomto oboru dále pracovat? Pojmy jako pečlivost a zodpovědnost patří k Vašim přednostem?
Budoucnost vidíme pozitivně, stále rosteme, a proto k nám hledáme posilu. Hledáme samostatného a komunikativního člověka, který má rád své věci pod kontrolou.
Do mého týmu potřebujeme najít člověka, jehož úkolem bude spolupráce na kompletním vedení podvojného účetnictví. Co si pod tím konkrétně představujeme? Vaším denním chlebem bude účtování přijatých faktur, bankovních výpisů a interních dokladů, příprava příkazů k úhradě závazků, evidence a zúčtování pokladny, účtování majetku a odpisů, příprava dokladů pro DPH, sestavování daňových přiznání, komunikace s bankami a finančním úřadem, zpracování analýz finančního hospodaření a jiných statistických výkazů společnosti včetně měsíčních kontrol a ostatní úkoly spojené s účetnictvím a administrativou. Pokud všechno toto zvládnete, pak jste náš člověk! Potřebujeme prostě toho, kdo je pečlivý, důsledný a diskrétní. Někoho, kdo má přehled v české účetní a daňové legislativě a dotahuje věci do zdárného konce.
V rozjezdu Vás rádi s kolegy podpoříme, ale bez praxe v oboru na obdobné pozici to nepůjde. Pokud toto splňujete, je na Vás spoleh a odpovědný přístup pro Vás není jen prázdným pojmem, jste na správné adrese. Zbytek jsme schopni naučit a předat. U nás najdete smysluplnou práci v menším kolektivu ve stabilní společnosti. Nabízíme různorodou a zajímavou pracovní náplň v širších souvislostech. Snahu, píli a stabilitu vždy náležitě oceníme.
Pokud jsme Vás zaujali, dejte nám o sobě vědět, pojďme se sejít a zjistíme, zda si vzájemně padneme do oka. Když spolu s CV pošlete krátký motivační dopis, rádi si ho přečteme.
Jana Holubová
vedoucí ekonomického oddělení
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?