- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Náplň práce: zpracování souboru opatření ke zkvalitnění strategického řízení v oblasti procesů, zpracování procesních analýz, metodické a procesní dokumentace, jejímž výsledkem bude závazná interní směrnice jako klíčový výstup, zaručení vytvoření, správnosti a proveditelnosti klíčového výstupu, trvalé udržování konzistentního, efektivního a dostatečně odborného řešení klíčového výstupu, identifikaci problémů, rizik a neshod, iniciace procedur řízeného řešení problémů atp.
Nabízíme: nástup od 1.10.2017, smlouvu na dobu určitou do 09/2020, motivační finanční ododnocení odpovídající odváděnému výkonu a náročnosti vykonávané pozice, možnost dalšího vzdělávání, zaměstnanecké benefity viz www.jcu.cz, pracoviště v Českých Budějovicích
Požadavky: ukončené vysokoškolské vzdělání minimálně Bc. (nejlépe ekonomického směru), organizační, koordinanční a komunikační schopnosti, velmi dobrá znalost Windows a MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Visio), vysoké pracovní nasazení a samostatnost, nadstandardní pečlivost, flexibilita a odolnost proti stresu, schopnost pracovat v týmu, ochota učit se novým věcem
Výhodou: praxe v oblasti strategického řízení a procesních analýz, zkušenosti v oblasti strukturálních fondů EU, znalost problematiky veřejných zakázek, orientace v oblasti vzdělávání, výzkumu a inovacích, znalost vysokoškolského prostředí, znalost anglického jazyka.
Přihlášku s požadovanými dokumenty zasílejte pod značkou „Metodik – Metodik expert pro oblast manažerského reportingu“ na e-mail: e-mail přes nejpozději do 20. srpna 2017.
Informace: Petra Šeflová, telefon zobrazit tel. číslo ; e-mail: e-mail přes nebo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?