- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
POŽADUJEME:
VOŠ, VŠ vzdělání v oboru sociální práce (nebo příbuzný obor dle Zákona č. 108/2006 Sb.) zákona o sociálních službách.
Pracovní zkušenost v oblasti sociálních služeb 3 roky.
Praxe na pozici metodika vítána.
Znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách a prováděcí vyhlášky 505/2006 Sb.
Dobrá znalost standardů kvality sociálních služeb.
Trestní bezúhonnost.
Vítaná znalost programu eQuip.
Organizační schopnosti.
Komunikativnost.
NÁPLŇ PRÁCE:
Vytváření návrhů koncepcí a metodik sociálních služeb v CSSP.
Metodická a specializovaná poradenská činnost poskytovaná sociálním pracovníkům a pracovníkům v sociálních službách.
Odborná koordinace tvorby metod standardů kvality sociálních služeb a vedení práce metodiků na jednotlivých pracovištích CSSP.
Plánování vzdělávání sociálních pracovníků a dalších odborných pracovníků.
Registrace nových sociálních služeb CSSP, kontrola a aktualizace údajů v registru soc. služeb.
Vykazování statistických dat pro MPSV a MHMP o sociálních službách.
Zodpovědnost za kvalitu sociálních služeb.
Úzká spolupráce s vedením organizace.
NABÍZÍME:
Motivující platové ohodnocení
Profesní i osobní rozvoj
Zázemí stabilní a zavedené organizace
Příspěvek na vzdělávání
Stravenky
Sick days
HPP, úvazek 1,0 doba neurčitá
Termín nástupu: dohodou
Místo výkonu práce: Praha 4, Spořilov
Uchazeči, kteří nesplní dané požadavky, nebudou zařazeni do výběrového řízení.
Výběrové řízení bude probíhat ve 2 kolech.
CSSP si vyhrazuje možnost nepřijmout na danou pracovní pozici žádného z uchazečů.
Zasláním svých osobních materiálů uchazeči souhlasí s uchováním těchto materiálů po dobu výběrového řízení.
Své žádosti s motivačním listem a životopisem zasílejte do 15. 8. 2020.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.