Financial Controlling Specialist

Praha
30.000 – 39.999 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Bakalářské
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

Our client is a world leader in the sector of business consulting, offering services in the field of Finance, Systems Integration, Telecommunications and Informatics among many others. With operation centers in more than 70 countries worldwide, today this corporation is a recognize global leader in the „next generation“ of business consulting with reported revenues of billions of dollars.

As an employer is ranked among the most innovative companies to work for in various magazines like The Wall Street Journal. This is not only a good chance to get the job you are looking for, but also an opportunity to grow in skills and professional experience at international level and with a global known corporation.

THE ROLE:

The Financial Controlling Specialist is responsible for preparing, managing, and controlling journal entries, plus maintenance of the accounting records system and a comprehensive set of controls designed to mitigate risk, deal with other relevant accounting issues in compliance with local legislation, US GAAP standards, and the Sarbanes Oxley Act (SOX), and enhance the accuracy of the company’s reported financial results.

THE RESPONSIBILITIES:

  • Assist in the monthly, quarterly and yearly MEC process and reporting
  • Support data management requirements for the Management reporting area
  • Preparation and posting of more complex journal entries for company accounts, ensuring information is accurate and up to date
  • Reconciliation of Balance Sheets and Income Statement accounts to general ledger, plus investigation of discrepancies to determine the appropriate course of action
  • Standardization, development, and execution of spreadsheets for account analysis and journal entries in order to keep records organized and standardized
  • Documentation, coordination, and implementation of accounting control procedures and policies
  • Provision of financial analysis as required. Preparing reports by collecting, analyzing, commenting, and summarizing information and trends.
  • Management of various ad hoc tasks and improvement projects as required
  • Compliance with internal policies and procedures (SOX, Segregation of duties, etc.)
  • Supporting internal and external audits as requested
  • Cooperating with internal stakeholders, Industry Vertical and Business Partners

THE IDEAL PROFILE:

  • A Finance / Accounting / Economics or Business Administration degree is preferred
  • Three or more years of GL accounting or finance controlling experience
  • Strong Excel skills are desired
  • SAP systems knowledge is an advantage
  • Excellent verbal and written communication skills in English
  • Analytical thinking, attention to detail, and the ability to work under pressure

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 180 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. října
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. října
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 50 000 – 150 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. října
D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR | D.A.S. právní ochrana,… | Celá ČR Celá ČR
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 14. října
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 32 180 – 46 819 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. října
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 33 280 – 49 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 10. října
Engel & Völkers | Engel & Völkers | Smíchov, Praha Smíchov, Praha
  • 25 000 – 35 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 9. října
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • 40 000 – 49 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. července
RAVAK a.s. | RAVAK a.s. | Příbram Příbram
  • od 27 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. srpna
TOMANAX s.r.o. | TOMANAX s.r.o. | Rajhrad Rajhrad
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. srpna
ELTODO, a.s. | ELTODO, a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. srpna
AmRest s.r.o. | AmRest s.r.o. | Praha Praha
  • 13 000 – 14 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. srpna
Klub K2, o.p.s. | Klub K2, o.p.s. | Strašnice, Praha Strašnice, Praha
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 3. srpna
GIT Consult Czech s.r.o. | GIT Consult Czech s.r.o. | Brno Brno
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. srpna
GIT Consult Czech s.r.o. | GIT Consult Czech s.r.o. | Brno Brno
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. srpna
GIT Consult Czech s.r.o. | GIT Consult Czech s.r.o. | Brno Brno
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. srpna
GIT Consult Czech s.r.o. | GIT Consult Czech s.r.o. | Brno Brno
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. srpna
TOMANAX s.r.o. | TOMANAX s.r.o. | Rajhrad Rajhrad
  • 30 000 – 39 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. srpna
GIT Consult Czech s.r.o. | GIT Consult Czech s.r.o. | Brno Brno
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. srpna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Ministerstvo práce a sociálních věcí, SATUM CZECH s.r.o., EMS - Easy Marketing Solutions s.r.o., Evolution CZ s.r.o., Česká pošta, s.p., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., Deklarace odpovědného podnikání z. s., JOBSTART s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Partners Financial Services, a.s., eDO finance, a.s., Raiffeisenbank a.s., SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Twisto payments a.s., HVLD Management s.r.o., Etimos Human s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Louda Auto a.s., Vaše domy, s.r.o., DAILY CONNECT s.r.o., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, Jitka Poláková, 21 Consult Group s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, RIXO a.s., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, Meteor Motor Tech CR, s.r.o., EKOSPOL a.s., Ubbe s. r. o., ProfesKontakt, s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., I.E.T. Reality, s.r.o., Jan Turek, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, CreditPortal, a.s., Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s., Advantage Consulting, s.r.o., Engel & Völkers, Trefoil Hyposervice, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční auditor / auditorka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Metodik / Metodička, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Konzultant / konzultantka IT, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Realitní makléř / makléřka, Stavební inženýr / inženýrka, Obchodní manažer / manažerka, Kontrolor / Kontrolorka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Nové Město, Praha, Strašnice, Praha, Libeň, Praha, Dejvice, Praha, Celá ČR, Radlice, Praha, Praha, Smíchov, Praha, Nusle, Praha, Karlín, Praha, Stodůlky, Praha, Krč, Praha, Řeporyje, Praha, Vinohrady, Praha, Střížkov, Praha, Holešovice, Praha, Hlubočepy, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Záběhlice, Praha, Veleslavín, Praha, Břevnov, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

audit policie design
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT