Financial Controlling Specialist - Unique opportunity

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Do you have previous experience working as an accountant/general ledger specialist/bookkeeper or similar?
You are seeking a role in open-minded environment that allows employees to learn and grow within the company?
Do you like working in international environment with English being the main communication channel? Are you seeking a senior role that includes investigations and allow you to grow professionally?

Then we have the right opportunity for you!

For our client, international and continuously growing company, we are seeking candidates to fill the vacancy of Financial Controlling Specialist.

Your main responsibilities will be:

  • Month-end account reconciliation
  • Preparation of financial statements and business analysis
  • Close cooperation with other teams, assisting with the preparation of VAT declaration
  • Support other projects
  • Balance sheet accounts reconciliation
  • Monthly and year-end closing
  • Identify opportunities, implementation
  • Support to financial controller
  • Regular financial reporting and analysis
  • Delivering month-end financial information and regular month end closing activities
  • Preparing, managing, and controlling journal entries
  • General Ledger accounts reconciliations
  • Pre-Billing initiations
  • Various reporting activities
  • Providing financial analyses
  • Summarizing information and trends
  • Management of improvements projects

REQUIREMENTS:

  • Relevant book keeping or accounting experience lasting at least 3 years
  • Educational background in Accounting, Economics, Business Administration or similar
  • Fluency in English language
  • Very good command of MS Office (especially Excel)
  • Strong analytical, organizational and problem solving skills

BENEFITS:

  • 25 days of vacation
  • Flexible working hours
  • Meal vouchers
  • Cafeteria
  • Health and accident insurance
  • Trainings
  • Events
  • Opportunity for career growth both horizontally and vertically
  • Stable employment and high standards of work

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Uměleckoprůmyslové museum v Praze | Uměleckoprůmyslové museum v… | Praha Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Ekonomický servis Peterovi s.r.o. | Ekonomický servis Peterovi s… | Praha Praha
  • 38 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
včerejší
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. listopadu
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Praha Praha
  • 80 000 – 99 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 180 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
mBlue Czech, s.r.o. | mBlue Czech, s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • 40 000 – 49 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. července
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • 30 000 – 39 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. srpna
Work Service Czech s.r.o. | Work Service Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 15 000 – 17 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
Work Service Czech s.r.o. | Work Service Czech s.r.o. | Brandýs nad Labem-Stará Boleslav Brandýs nad Labem-Stará…
  • 15 000 – 17 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Metrostav a.s., mBlue Czech, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Grafton Recruitment s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Triangle Recruitment CZ s.r.o., VINCI Construction CS a.s., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., EKOSPOL a.s., Česká pošta, s.p., Advantage Consulting, s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., 21 Consult Group s.r.o., Bageterie Boulevard, Penta Hospitals CZ, s.r.o., RIXO a.s., EVROPA services Czech s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., JOBSTART s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Uměleckoprůmyslové museum v Praze, HOFMANN WIZARD s.r.o., Ubbe s. r. o., PPL CZ s.r.o., Ekonomický servis Peterovi s.r.o., eDO finance, a.s., Etimos Human s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, INDEX NOSLUŠ s.r.o., DAILY CONNECT s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., NET4GAS, s.r.o., HVLD Management s.r.o., Twisto payments a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Kuchař / Kuchařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Realitní makléř / makléřka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Chodov, Praha, Karlín, Praha, Michle, Praha, Celá ČR, Holešovice, Praha, Vysočany, Praha, Nové Město, Praha, Vinohrady, Praha, Radlice, Praha, Smíchov, Praha, Hloubětín, Praha, Černý Most, Praha, Břevnov, Praha, Stodůlky, Praha, Štěrboholy, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Vokovice, Praha, Nusle, Praha, Řepy, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT