- 43 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
COFIDIS je francouzská finanční společnost s licencí od České národní banky a již 19 let se v České republice specializujeme na poskytování spotřebitelských úvěrů na dálku. Naši Cofidis "rodinu" tvoří 150 zaměstnanců a panuje u nás neformální a přátelská atmosféra. Přidej se k nám a staň se součástí týmu Cofidis, držitele ocenění od Člověka v tísni a Great Place To Work!
Pozor! Naše parta Poradců v oddělení Akceptační linie nabírá!
Máš cit pro detail, uvažuješ v souvislostech a umíš analyzovat rizika? Baví tě práce v interním systému, nebojíš se komunikace a láká tě oblast financí? Tak se můžeš stát jedním z nás!
• Posuzování on-line žádostí o úvěr od klientů i partnerů společnosti.
• Financování poskytnutých úvěrů a jejich ukončování.
• Telefonická a e-mailová komunikace s klienty a partnery společnosti (vyžádání chybějících dokladů, podávání informací o stavu žádosti, ověřování a aktualizace údajů).
• Kontrola pravosti předložených dokladů a dokumentů, které k posouzení žádostí potřebujeme.
• Úzká spolupráce s dalšími odděleními společnosti.
• Práce v interní databázi společnosti.
• Netradiční pracovní doba – směnný provoz, krátký/dlouhý týden. Začínáme v 8h ráno a končíme ve 20h večer. Zůstane Ti tak více času na odpočinek nebo zábavu i přes týden.
• Logické myšlení, dobré analytické schopnosti a přemýšlíš nad tím, co děláš.
• Dobře komunikuješ s lidmi – empaticky i asertivně.
• Tvůj přístup k práci je proaktivní – podílet se na vylepšování procesů je pro tebe přirozené.
• Vzdělání zakončené maturitní zkouškou.
• Výhodou je praxe v oboru, nebo zkušenosti s kontrolou, posuzováním a vyhodnocováním dokumentů.
• K práci na této pozici budeš potřebovat zkoušku dle Zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru (pokud zkoušku nemáš, pomůžeme Ti ji zajistit).
• Nově zrekonstruované kanceláře hned u metra B - Nové Butovice
• Možnost využití Home office
• Pořádáme pravidelné sportovní nebo charitativní akce, workshopy, osvěžení na pracovišti a různé další akce pro zpříjemnění pracovního dne
• Motivující měsíční mzda, 13. plat dle výsledků společnosti
• Tykáme si, je nám spolu fajn a je to pro nás důležité
• A další benefity (5 týdnů dovolené, stravenky v hodnotě 180 Kč/den, Cafeteria benefity 800 Kč/měsíc, možnost využití Multisport karty, příspěvek na penzijní připojištění a další)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?