- 32 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte zkušenosti v nákladní dopravě? Jste pečlivý/á a baví Vás komunikovat a organizovat? Hledáte flexibilní práci s možností pracovat z prostředí domova? Pak čtěte dál...
Pro přepravní společnost hledám disponenta pro převoz surového dřeva!
Práce je vhodná pro kandidáty z oboru spedice, kteří se zajímají o možnost rozvoje a kariérního posunu, i třeba pro bývalé "kamioňáky", kteří už nechtějí trávit čas na cestách - pracovní doba je flexibilní s možností využívat Homeoffice. "Domácí kancelář" Vám vybavíme, dostanete notebook, telefon, tiskárnu i připojení k internetu... a zaškolení je samozřejmostí!!!
Náplň práce:
- zajištění návozu kulatého dříví pro partnerskou společnost
- cesty k zákazníkovi (kontrola, získání a příprava podkladů k fakturaci)
- komunikace se zákazníkem a dopravci, sledování plnění dodávek
- vyhledání optimálních řešení přepravy a kontrola vytíženosti vozidel
- praxe v oblasti přepravy/dopravy
- dobrá znalost regionu
- skvělé komunikační a vyjednávací schopnosti
- pečlivost a zodpovědnost
- ovládání PC
- řp. B
- stabilní práci s možností kariérního růstu
- vlastní organizaci časového harmonogramu
- práci převážně z domova (popř. možnost využít i kancelář)
- notebook, mobil, tiskárnu, připojení k internetu
- služební automobil
- příspěvek na penzijko, stravenky...
Zaujala Vás pracovní náplň a chcete se dozvědět více? Pak se přihlaste do výběrového řízení přes ikonu "ODPOVĚDĚT"!!!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?