Místo výkonu práce Pardubice
Náplň práce: Dobrá znalost práce na PC – Windows, MS Office, Outlook, práce v informačním systému SAP R3, vystavování daňových dokladů na ukončené servisní zakázky a ND v IS SAP R3. Vedení agendy pokladny, zpracování účetních dokladů na příjem a výdej zboží, komunikace se zákazníky, evidence servisních zakázek, inventarizace, kontrola kupních smluv, zejména obchodních partnerů, xls sestavy, různé přehledy výkonů a zakázek atd.
Praxe výhodou, ale uchazečem může být i absolvent ekonomického oboru SŠ, VŠ.
ŘP skupiny B.
Zázemí dynamicky se rozvíjející společnosti, kvalifikační rozvoj a osobní růst, příjemný kolektiv, motivující mzdové podmínky a zaměstnanecké benefity.
Jedná se o zástup zaměstnance po dobu mateřské a rodičovské dovolené.
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění atd.
První kontakt emailem.