- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr na dobu určitou (na 6 měsíců od nástupu), po zaučení pracovní poměr na dobu neurčitou. Směnnost: jednosměnný provoz. FYZICKY NÁROČNÁ PRÁCE.
Pracovní náplň: prodej zboží a služeb Půjčovny Logistik Center s.r.o. (www.logistik-center.cz); obsluha zákazníka; výdej, příjem a kontrola stavu a funkčnosti objednaných strojů a nářadí při vrácení; příjem a výdej zboží; organizace pravidelné údržby strojů a nářadí, oprav a revizí v rámci Půjčovny; administrativní práce – uzavírání nájemních smluv, vedení skladové evidence, vystavování faktur, vedení pokladny v systému Helios Orange; řízení čelního nakladače a vysokozdvižného vozíku.
Požadavky: vzdělání min. střední odborné s výučním listem; odpovědný a aktivní přístup k plnění pracovních úkolů; samostatnost a spolehlivost; velmi dobré komunikační schopnosti a přátelské vystupování; zkušenosti a praxe v oboru stavebnictví; ochota vzdělávat se a profesně růst; znalost práce na PC; výpis z rejstříku trestů; vyhláška č. 50/1978 výhodou; praxe v řízení manipulační techniky výhodou.
Zaměstnavatel nabízí: průměrnou hrubou měsíční mzdu 28.000,– Kč; cílové prémie; dovolenou navíc v rámci věrnostního systému; samostatnou a odpovědnou práci ve stabilním prostředí; podnikové stravování od 30,– Kč; stálé pracovní místo, komplexní zaškolení, firemní akce, přátelský kolektiv; zaměstnanecké benefity – příspěvek na dovolenou ve výši 50% hrubé mzdy, příspěvek na Vánoce ve výši 100 % hrubé mzdy, kvalitní dotovaná káva, kvalitní pracovní oblečení, cenově výhodné občerstvení na pracovišti, parkování pro zaměstnance v areálu firmy a řadu dalších benefitů.
V případě zájmu o tuto pozici zašlete životopis na e-mail: e-mail přes
a do předmětu uveďte název pozice Půjčovna.Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?