- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Obecná charakteristika pozice: referent/ka na úseku samosprávy provádějící zejména správu městského majetku, správu městských lesů a vodních toků, realizaci hospodářských opatření, výběrová řízení zakázek malého rozsahu, komunikaci se smluvními partnery.
Místo výkonu práce: Poděbrady
Předpokládaný termín nástupu: po ukončení výběrového řízení nebo dle dohody
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Platové podmínky: se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (10. platová třída).
Nabízíme: zaměstnanecké benefity, např. flexibilní začátek/konec pracovní doby, 5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna (sickdays), příspěvek na ošacení, stravování, rekreaci, příspěvek na penzijní připojištění; další vzdělávání formou školení, možnost získat zkušenosti v oblasti veřejné správy.
Kvalifikační předpoklady: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.
Požadavky zaměstnavatele: vzdělání zaměřené na veřejnou správu výhodou; samostatnost, spolehlivost; pečlivost; dobrá znalost českého jazyka; uživatelská znalost práce na PC; ochota učit se a dále se vzdělávat; praxe ve státní správě či samosprávě výhodou;
vítáme orientaci v obecných právních předpisech se zaměřením na samosprávnou činnost:
Lhůta pro podání přihlášky: 5. 8. 2025 vč.
Podrobný postup pro přihlášení do výběrového řízení naleznete na úřední desce MěÚ Poděbrady v sekci výběrová řízení, volná místa: Městký úřad Poděbrady
(„Pouhým“ zasláním životopisu nebude uchazeč/ka zařazen/a do výběrového řízení.)
eStravenky, příspěvek na ošatné, volnočasové aktivity; indispoziční volno, pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, další vzdělávání

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.