- 65 000 – 95 000 Kč
- Plný úvazek

Obecná charakteristika pozice: zajišťuje administrativu odboru životního prostředí. Hlavní náplní práce bude zajištění organizačních a koordinačních záležitostí administrativy souhrnného vyjádření odboru a jednotného environmentálního stanoviska, kterým se posuzují záměry povolované stavebním úřadem.
Místo výkonu práce: Poděbrady
Předpokládaný termín nástupu: po skončení VŘ nebo dle dohody
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Počet pracovních míst: 1
Platové podmínky: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (8. platová třída).
Kvalifikační předpoklady: minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou
Požadavky zaměstnavatele: vzdělání zaměřené na veřejnou správou výhodou; praxe ve státní správě či samosprávě výhodou; vítáme orientaci v obecných právních předpisech:
samostatnost, spolehlivost, pečlivost, dobrá znalost českého jazyka; uživatelská znalost práce na PC; ochota učit se a dále se vzdělávat.
Lhůta pro podání přihlášky: 28. 7. 2025 vč.
Přesné informace pro přihlášení do výběrového řízení naleznete na úřední desce Města Poděbrady v sekci Výběrová řízení, volná místa: Městký úřad Poděbrady
Zaslání (pouze) životopisu se nepovažuje za přihlášení uchazeče do výběrového řízení.
Nabízíme: příspěvek na volnočasové aktivity, ošatné, eStravenky; indispoziční volno, pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?