- 39 500 Kč
- Plný úvazek

Náplň práce: komunikace pouze s firemní klientelou, péče o zákazníky a doplňkový prodej; žádné plány; provozní administrativa, prodej služeb společnosti prostřednictvím moderního call centra; práce se zadáváním dat do PC; komunikace a spolupráce s ostatními odděleními společnosti.
Pracovní poměr na dobu určitou.
Pracovní pozice vhodná i pro absolventy nebo osoby se zdravotním znevýhodněním (OZZ).
Požadavky: profesionální jednání a empatie v komunikaci se zákazníkem; dobré komunikační dovednosti; chuť pracovat v týmu; zodpovědnost, samostatnost a spolehlivost; znalost práce s počítačem (základní orientace v MS Office, běžná uživatelská znalost internetu).
Nabízíme: zázemí stabilní, flexibilní, prosperující a dynamické společnosti; zajímavou práci v příjemném a přátelském pracovním prostředí; min. 1 měsíc profesionálního školení, při kterém se vám bude věnovat naše trenérka a garanti; možnost vysokého výdělku – nabízíme vám provize v neomezené výši bez předem stanovených plánů; možnost kariérního růstu; pravidelné lekce angličtiny, pro operátory AJ linky (není podmínka pro přijetí).
Zaměstnanecké výhody: příspěvek nováčkům 2 × 5 000 Kč během prvních 6 měsíců, 5 týdnů dovolené (po prvním roce),zaměstnanecký neomezený tarif s pořádným balíkem dat 20 GB- 84 Kč/měsíc, předplacená permanentka sportovního vyžití a zážitků ActivePass Plus, zvýhodněné volání pro rodinné příslušníky, stravenky ve výši 100 Kč, 200 bodů do O2 Knihovna, O2 extra výhody, zvýhodněné podmínky na služby O2 TV a internetu a cestovního pojištění, společné aktivity, program Přiveď a zaškol- zajímavé finanční odměny za doporučení přátel.
Mzda: 15000,– + 3000,– osobní ohodnocení + provize.
V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?