- Plný úvazek
Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista zákaznické linky. Jsme stabilní, rychle se rozrůstající firma, která zajišťuje zákaznickou linku pro významného klienta.
Jaká je náplň této pozice? Úkolem Specialisty zákaznické linky je především orientovat se na zákazníkův dotaz a správné řešení. Dotazy přicházejí v telefonické či písemné formě (emaily, SMS, dotazy ze sociálních sítí). Důkladné proškolení a udržování znalostí formou dalších školení jsou samozřejmostí. Nejsou proto potřeba speciální znalosti – vše Vás naučíme. Provozní doba zákaznické linky je od 8:00 do 20:00h, směny dle dohody. Nabízíme plný úvazek i zkrácený.
Požadujeme:
- Komunikační dovednosti
- Ochota učit se novým věcem
- Znalost práce na PC
- Svědomitost a spolehlivost
- Výhodou:
- Zkušenosti v komunikaci se zákazníky
- Orientace v problematice sociálních sítí
Nabízíme:
- Zázemí stabilní společnosti
- Zaměstnání na hlavní pracovní poměr
- Možnost zkráceného úvazku na HPP
- Zajímavé finanční ohodnocení
- Pestrou pracovní náplň
- Moderní pracovní prostředí
- Jisté firemní benefity (stravenky, 25 dní dovolené)
- Dobře naladěný kolektiv
- Nástup možný ihned
- Zaujala Vás naše pracovní nabídka? Tak neváhejte a pošlete nám životopis. Rádi Vás pozveme na osobní setkání.
- Oslovte nás i v případě dotazů, rádi Vaše otázky zodpovíme.
- Těšíme se!