- 38 500 – 41 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

VRCHNÍ REFERENT/KA/RADA – SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/CE
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem
může zúčastnit žadatel, který:
1. splňuje základní předpoklady stanovené zákonem, tj.:
Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody
o Evropském hospodářském prostoru [§ 25 odst. 1 písm. a) zákona];
písm. e) zákona], tj. vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program;
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Posuzování a ověřování nároků na dávky a výplatu dávek pomoci v hmotné nouzi,
která vyžadují rozsáhlá šetření nebo komplexní aplikaci několika právních předpisů a
jejich vzájemných vazeb, včetně stanovování postupů pro řešení sporných a zvlášť
složitých případů.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební
místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě
do 21. října 2021, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních
služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR,
Krajská pobočka ve Zlíně, Čiperova 5182, 760 42 Zlín, nebo osobně podané
na podatelnu organizačního útvaru služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost
lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na
elektronickou adresu organizačního útvaru služebního úřadu
e-mail přes nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové
schránky ID iqqzpzd.
K žádosti dále žadatel přiloží:
1. strukturovaný profesní životopis.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh)
musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j.
UPCR-2021/103207–78099814“.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?