z: 21.5.2019
VOŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického, sociálního nebo obdobného zaměření.
Dobré znalosti pracovně právní problematiky (zákoník práce, předpisy BOZP, apod.).
Výhodou je orientace v legislativě týkající se osob se zdravotním postižením, v řešení jejich životních situacích.
Znalost základních kompenzačních pomůcek a manipulace s nimi.
Zkušenosti s vedením týmu výhodu.
Zdravotní způsobilost a trestní bezúhonnost.
Velmi dobrá znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel).
Psaní „všemi deseti“ výhodou. Velmi dobrý písemný a slovní projev.
Řidičský průkaz sk. B výhodou.
Osobnostní předpoklady:
Komunikační dovednosti, empatický přístup ke klientům s ohledem na jejich potřeby.
Dobré organizační schopnosti.
Zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi.
Schopnost pracovat v týmu, vyhodnocovat a předávat důležité informace.
Hlavní pracovní náplň:
Příprava a plánování služeb 27 zaměstnancům v regionu Novojičínska a Frýdeckomístecka.
Příprava měsíčních rozpisů služeb osobních asistentek, tvorbu pracovních výkazů zaměstnancům na pracovištích, koordinace osobních asistentek.
Příprava, uzavírání a evidence smluv s uživateli služeb.
Výběr a zaškolování nových zaměstnanců.
Příprava nových a vyúčtování stávajících projektů.
Kontrola a dohled na poskytovaných sociálních služeb.
Jednání se zájemci o sociální službu. Poskytování poradenství.
Distribuce kompenzačních pomůcek.
Vedení příslušných dokumentů a dokladů v souladu se standardy kvality sociálních služeb.
Zodpovědnost za výstupy a jejich evidenci u sociálních služeb odborné sociální poradenství, osobní asistence a aktivizační služby.
Odměny, zaměstnanecký telefonní tarif, stravné, dovolená navíc a další v závislosti na délce trvání pracovního poměru.
Kontakt:
Přihlášky se strukturovaným životopisem (e-mailem) na adresu: e-mail přes .