- 43 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Místo výkonu práce: Chrudim
Náplň práce:rozvoj a řízení pečovatelské služby a osobní asistence po personální i organizační stránce
(20 zaměstnanců na hlavní pracovní poměr, 12 zaměstnanců na dohodu o provedení práce), zodpovědnost za vedení sociální agendy klientů služeb, zodpovědnost za zpracování statistik a reportů, podíl na zajištění podkladů k žádostem o dotace, vedení porad týmu pečovatelek, osobních asistentek a sociálních pracovnic, účast na poradách vedení Oblastní charity Chrudim
Požadujeme:spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, uživatelská práce na PC, trestní bezúhonnost, ochota učit se novým věcem, velmi dobré komunikační dovednosti, schopnost otevřené komunikace, vystudovaná sociální práce nebo příbuzného oboru výhodou, manažerské zkušenosti výhodou, praxe v neziskových organizacích poskytující sociální služby výhodou
Osobnostní předpoklady:zodpovědnost, schopnost týmové i individuální práce, ochota dále se vzdělávat, flexibilita, ztotožnění se s posláním Charity
Nabízíme: zázemí významného poskytovatele sociálních a zdravotních služeb, služební vůz i pro soukromé účely, 5 týdnů dovolené, mimořádné odměny 2–4× ročně, služební mobilní telefon a notebook i pro soukromé účely, stravenky ve formě stravenkového paušálu, nástup dle dohody, možný ihned, smysluplnou práci, která má za cíl pomoci druhým lidem
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mail e-mail přes zobrazit tel. číslo . Výběrové řízení předpokládáme přibližně v polovině června.
nebo na adresu Oblastní charita Chrudim, Školní náměstí 56, 537 01 Chrudim. V případě dotazů nás kontaktujte na čísleOd října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?