- Plný úvazek

Hledáme osobní asistentky/asistenty!
Do týmu terénní sociální služby osobní asistence hledáme kolegyni/kolegu, který bude společně s námi pomáhat našim klientům – dětem, dospělým a seniorům.
JAK VYPADÁ PRÁCE U NÁS?
Čeká vás různorodá práce v domácnostech uživatelů služby na území okresu Žďár nad Sázavou. Cestovat budete služebním autem nebo hromadnou dopravou. Budete dělat smysluplnou práci a poskytovat pomoc a podporu lidem při zvládání každodenních činností (pomoc s péčí o vlastní osobu, pomoc s osobní hygienou, zajištění stravy, doprovodu, nákupu či aktivizace). Součástí je pravidelná supervize a porady týmu.
CO OČEKÁVÁME?
" trestní bezúhonnost
" vzdělání dle zákona 108/2006 Sb. O sociálních službách (tzn. střední či střední odborné vzdělání sociálního či zdravotního zaměření, případně absolvovaný kurz Pracovník v sociálních službách)
" pozitivní vztah k lidem a pomáhání
" řidičský průkaz skupiny B
" fyzické i psychické předpoklady pro tuto práci
" přiměřenou časovou flexibilitu – někdy pomáháme večer nebo o víkendu
CO NABÍZÍME?
" zaměstnání v respektované neziskové organizaci se sídlem v Novém Městě na Moravě s možným nástupem od 1.11.2022
" přívětivou pracovní atmosféru
" smysluplnou práci na celý úvazek 1,0 (možnost zkrácení)
" odpovídající mzdové ohodnocení, plat 19.500 – 28.000 Kč/měsíc
" prostor pro kreativitu a seberealizaci, možnost dalšího odborného růstu
" 5 týdnů dovolené
Motivační dopis a životopis je možné zaslat elektronicky na adresu ,
(do předmětu napište VŘ – osobní asistence), osobně nebo poštou na adresu :
Portimo, o.p.s. – k rukám Ing. Tomáše Pospíšila, Drobného 301, Nové Město na Moravě 592 31
Uzávěrka přihlášek: 31.10.2022
Vybraní uchazeči budou telefonicky kontaktováni a pozváni k ústním pohovorům (termín bude upřesněn). Organizace si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit bez výběru kandidáta.
Kontaktní osoba pro více informací: vedoucí služby Bc. Veronika Sekerešová, tel. zobrazit tel. číslo , email:
Odesláním a doručením životopisu a motivačního dopisu Portimo, o.p.s. dává uchazeč souhlas se zpracováním svých poskytnutých dat obsažených v těchto materiálech pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení (dle zákona č. 101/2000 Sb.). Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat na výše uvedených kontaktech
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?