- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
z: 04.07.2022
" VOŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického, nebo obdobného zaměření.
" Dobré znalosti pracovně právní problematiky (zákoník práce, předpisy BOZP, apod.)
" Výhodou je orientace v legislativě týkající se osob se zdravotním postižením, v řešení jejich životních situacích.
" Zkušenosti s vedením týmu výhodu.
" Zdravotní způsobilost a trestní bezúhonnost.
" Velmi dobrá znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel).
" Psaní „všemi deseti“ výhodou. Velmi dobrý písemný a slovní projev.
" Řidičský průkaz sk. B výhodou.
Osobnostní předpoklady:
" Komunikační dovednosti, empatický přístup ke klientům s ohledem na jejich potřeby.
" Velmi dobré organizační schopnosti.
" Zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi.
" Schopnost pracovat v týmu, vyhodnocovat a předávat důležité informace.
Hlavní pracovní náplň:
" Příprava a plánování služeb 25 zaměstnancům v regionu Novojičínska a Frýdeckomístecka.
" Příprava měsíčních rozpisů služeb osobních asistentek, tvorbu pracovních výkazů zaměstnancům na pracovištích, koordinace osobních asistentek.
" Příprava, uzavírání a evidence smluv s uživateli služeb,
" Výběr a zaškolování nových zaměstnanců.
" Příprava nových a vyúčtování stávajících projektů.
" Kontrola a dohled na poskytovaných sociálních službách.
" Jednání se zájemci o sociální službu. Poskytování poradenství.
" Distribuce kompenzačních pomůcek.
" Vedení příslušných dokumentů a dokladů v souladu se standardy kvality sociálních služeb.
" Zodpovědnost za výstupy a jejich evidenci u sociálních služeb odborné sociální poradenství, osobní asistence.
Zaměstnanecké výhody: Odměny, zaměstnanecký telefonní tarif, stravné, dovolená navíc a další v závislosti na délce trvání pracovního poměru.
Kontakt: Ing. Libor Schenk, e-mailem: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?