- 29 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek, Trainee program
- Vhodné také pro absolventy

Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán, příslušný podle § 10 odst.
1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje
výběrové řízení na služební místo: odborný/vrchní referent – poradce pro zaměstnavatele v projektu „Outplacement (OUT)“ v Oddělení trhu práce Kontaktního pracoviště Vyškov Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Brně, ID 10001284, v oboru služby „Zaměstnanost“. Místem výkonu služby je Vyškov. Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou, a to do 31. května 2023, po dobu realizace projektu „Outplacement (OUT)“ s reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/18_093/0017176. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. května 2022. Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy. Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Spolupráce s dalšími útvary ÚP ČR (např. monitoring zaměstnavatelů, statistiky, požadavky
zaměstnavatelů, volná pracovní místa). Spolupráce se zaměstnavateli před nástupem
účastníka do zaměstnání (např. vzájemná komunikace při zjišťování vstupních předpokladů či
před absolvováním případné rekvalifikace nebo poradenské aktivity). Příjem žádostí od
zaměstnavatelů a zpracování podkladů při administraci vytvořených pracovních míst. Příprava
dohod se zaměstnavateli. Administrace a výplata měsíčních příspěvků. Spolupráce na
provádění veřejnosprávních kontrol. Příprava podkladů pro zprávu o realizaci/žádost o platbu.
Zpracovává reporty za KoP ÚP ČR. Administrace projektu na KoP ÚP ČR. Párování vhodných
účastníků na pracovní místa.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 8. dubna 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Brně, Polní 1011/37, 659 59 Brno, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID syyztwe. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2022/27130–78099801“. Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem může zúčastnit žadatel, který:
1. splňuje základní předpoklady stanovené zákonem, tj.:
K žádosti dále žadatel přiloží:
1. strukturovaný profesní životopis.
Bližší informace o výběrovém řízení a požadavcích na přílohy k žádosti naleznete na: https://www.uradprace.cz/web/cz/-/odborny-vrchni-referent-poradce-pro-zamestnavatele-v-projektu-outplacement-out-08–04–2022
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.