- 35 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán, příslušný podle
§ 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“),
vyhlašuje výběrové řízení na služební místo: odborný/vrchní referent – poradce
pro zaměstnavatele v projektu „Outplacement (OUT)“ v Oddělení trhu práce
Kontaktního pracoviště Plzeň-jih Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Plzni,
ID 10001328,
v oboru služby „Zaměstnanost“.
Místem výkonu služby je Plzeň.
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu
určitou, a to do 31. května 2023, po dobu realizace projektu „Outplacement (OUT)“
s reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/18_093/0017176. Předpokládaným dnem nástupu
na služební místo je 1. srpna 2022.
Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě
do 9. platové třídy.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Spolupráce s dalšími útvary ÚP ČR (např. monitoring zaměstnavatelů, statistiky,
požadavky zaměstnavatelů, volná pracovní místa).
Spolupráce se zaměstnavateli před nástupem účastníka do zaměstnání (např.
vzájemná komunikace při zjišťování vstupních předpokladů či před absolvováním
případné rekvalifikace nebo poradenské aktivity).
Příjem žádostí od zaměstnavatelů a zpracování podkladů při administraci vytvořených
pracovních míst.
Příprava dohod se zaměstnavateli.
Administrace a výplata měsíčních příspěvků.
Spolupráce na provádění veřejnosprávních kontrol.
Příprava podkladů pro zprávu o realizaci/žádost o platbu.
Zpracovává reporty za KoP ÚP ČR.
Administrace projektu na KoP ÚP ČR.
Párování vhodných účastníků na pracovní místa.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební
místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě
do 11. července 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele
poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce
ČR, Krajská pobočka v Plzni, Kaplířova 7, 305 88 Plzeň, nebo osobně podané
na podatelnu organizačního útvaru služebního úřadu na výše uvedené adrese.
Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem
na elektronickou adresu organizačního útvaru služebního úřadu
nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové
schránky ID 6gyzph2. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu
textové části výběrového řízení.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh)
musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR2022/54722–78099810“.
Více na: https://admin-uradprace.mpsv.cz/web/cz/-/odborny-vrchni-referent-poradce-pro-zamestnavatele-projekt-outplacement-kop-plzen-jih-11–07–2022

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.