- do 36 009 Kč
- Plný úvazek

SPECIALISTA/SPECIALISTKA ODBORU KYBERNETICKÉ BEZPEČNOSTI
Pracovní poměr na dobu určitou, jednosměnný provoz, termín nástupu ihned nebo dle dohody.
Náplň práce: plní roli manažera a architekta kybernetické bezpečnosti v organizaci, zodpovídá za plánování, návrhy, organizování, tvorbu a řízení realizace opatření, projektů a programů k řízení bezpečnosti informací tak, aby bylo dosaženo stanovených cílů v oblasti kybernetické bezpečnosti, a to ve stanoveném termínu a v rámci stanoveného rozpočtu, při výkonu práce vychází z bezpečnostních opatření zavedených v organizaci, z platné legislativy (zejména zákona č. 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti a o změně souvisejících zákonů, ve znění poz. předpisů, prováděcí vyhlášky k tomuto zákonu č. 82/2018 Sb., a dalších souvisejících předpisů) a navazujících předpisů vztahujících se k organizaci.
K základním úkolům manažera kybernetické bezpečnosti patří zejména: spolupodílí se na zřízení a řízení odboru kybernetické bezpečnosti. Koordinace činnosti výboru pro řízení kybernetické bezpečnosti, odpovědnost za zpracování bezpečnostní dokumentace (směrnice), úzká spolupráce s pověřencem pro ochranu osobních údajů, vypracování metodiky pro identifikaci, hodnocení, evidenci a zabezpečení aktiv a metodiky řízení rizik, pravidelný reporting a komunikace s vrcholovým vedením nemocnice, poskytování pokynů pro zajištění bezpečnosti informací při vytváření, hodnocení, výběru, řízení a ukončení dodavatelských vztahů v oblasti ICT, komunikace s GovCERT/CSIRT a podílení se na procesu řízení rizik, koordinace řízení a reportu incidentů a vyhodnocování vhodnosti a účinnosti bezpečnostních opatření, zajišťování návrhů technických opatření pro zvýšení kybernetické bezpečnosti, interní školící a auditní činnost v oblasti kybernetické bezpečnosti.
Požadavky: minimálně 3 roky praxe v oboru informační nebo kybernetické bezpečnosti nebo absolvování studia na vysoké škole v magisterském studijním programu a alespoň 1 rok praxe v oboru informační nebo kybernetické bezpečnosti, dobrá orientace v klíčových principech řízení projektu a v legislativě, zejména v oblasti kybernetické bezpečnosti, schopnost všestranné komunikace, vysoké pracovní nasazení, odpovědnost, pečlivost, spolehlivost, samostatnost, rozhodovací schopnosti, ochota se trvale vzdělávat, písemný projev a komunikační schopnosti, řidičský průkaz sk. B.
Dále je výhodou: vzdělání v oboru právo nebo IT, znalost anglického jazyka.
Písemné přihlášky ve formě motivačního dopisu doloženého profesním životopisem s uvedením údajů o dosavadní praxi a Souhlasem se zpracováním osobních údajů, zasílejte v elektronické podobě do 30.06. 2021 na adresu: e-mail přes
.Bližší informace o druhu práce podá: Ing. Bohuslav Hrabčuk, vedoucí útvaru ICT ONN, zobrazit tel. číslo .
, tel.:Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?