- 42 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

1. kontakt e-mailem: e-mail přes
Kdo jsme:
Moravskoslezské datové centrum je příspěvková organizace zřízená Moravskoslezským krajem, která si klade mimo jiné za cíl vybudovat velkokapacitní datovou síť. Ta se stane základem pro rozvoj elektronických služeb krajské korporace. V dalších letech bude centrum monitorovat a inteligentně řídit dopravní toky nebo sítě internetu věcí až na bázi umělé inteligence. Zároveň organizace slouží jako poradenské a konzultační místo v oblasti ICT technologií pro ostatní krajské příspěvkové organizace. Novým úkolem organizace je strategické řízení a koordinace aktivní kybernetické bezpečnosti krajské korporace s prioritou nemocnic.
Co vás čeká:
Příprava vytvoření a zavedení systému řízení bezpečnosti informací
Zajištění souladu se zákonem o kybernetické bezpečnosti krajských organizací
Zajišťování prosazování systému řízení bezpečnosti informací
Zodpovědnost a koordinace činností v oblasti kybernetické bezpečnosti krajské korporace s aktuální prioritou nemocnic
Tvorba strategie kybernetické bezpečnosti krajské korporace
Práce s definicí rizik a rizikovými scénáři
Zajištění a zodpovědnost za řízení rizik v rámci povinné osoby
Interpretace výsledků řízení rizik a koordinace zvládání rizik
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
VŠ vzdělání v bakalářském, nebo magisterském studijním programu technického směru v ICT nebo oboru kybernetické bezpečnosti
3 roky praxe v oboru informační nebo kybernetické bezpečnosti
Certifikace Certified Information Security Manager (CISM), Certified in Risk and Information Systems Control (CRISC), Certified Informatio Systems Security Professional (CISSP), Manažer BI (akreditační schéma ČIA) nebo certifikace dokládající odbornou způsobilost bezpečnostních rolí splňující požadavky ISO 17024 výhodou
Schopnost interpretovat výsledky řízení rizik a koordinace zvládání rizik
ŘP sk. B
Zaměstnanecké výhody:
Odpovídající platové ohodnocení – 13. platová třída dle uznané praxe + osobní ohodnocení, odměny a příplatky
Home office 2 dny v týdnu
5 týdnů dovolené a 3 Sick day ročně
Peněžní příspěvek na stravování
Příspěvek z fondu FKSP na kulturu, zdraví, sport či cestování
Notebook a mobilní telefon
Stabilní zázemí krajské organizace
Flexibilní pracovní doba
Vstřícné pracovní prostředí
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?