- 45 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
První kontakt: telefonicky (v pracovní dny 6:00–14:30) nebo e-mailem
Náplň práce: správa a evidence služebních vozidel, zajišťování servisu (servis, platnost STK atd.), řešení pojistných událostí, komunikace s pojišťovnami, objednávání nových vozů, zajišťování osobní přepravy, technická podpora uživatelům firemních vozidel, knihy jízd, žádanky o přepravu, správa tankovacích karet.
Požadavky: – vzdělání SŠ
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, příspěvek 1.500,– měsíčně na penzijní spoření, příspěvek na stravování, výhodné tel.tarify pro zaměstnance a rodinné příslušníky
Místo výkonu práce: Blanenská 1321/47, 664 34 Kuřim

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.