- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplní práce zaměstnance je zajištění provozu vozidel v organizaci, zejména: zodpovídá za stav vozového parku oblastního střediska, provozuschopnost vozidel a jejich efektivní využívání; zajišťuje činnosti související s provozem a údržbou vozidel; zajišťuje údržbu, náhradní díly, periodické a ostatní opravy vozidel a jiných souvisejících zařízení; zajišťuje pravidelné provádění prohlídek vozidel ve stanicích technické kontroly; vede evidenci vozidel včetně vybavení, pneumatik, výměny oleje a oprav.
Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče: minimálně střední vzdělání s výučním listem- odborné zaměření automechanik výhodou; praxe v oboru min. 3 roky; znalost MS Office (Word, Excel, Outlook); aktivní přístup k práci, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost; bezúhonnost a zdravotní způsobilost; řidičský průkaz sk. B, C.
Nabízíme: plat dle platných právních předpisů- 8. platová třída, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; osobní příplatek- po zapracování; 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní spoření nebo na životní pojištění; poukázky na volnočasové aktivity.
Nástup: ihned nebo dohodou.
Máte-li zájem o účast ve výběrovém řízení, zašlete do 7.11.2021 přihlášku obsahující:
„Souhlasím, aby Zdravotnická záchranná služba Jihočeského kraje zpracovávala mé osobní údaje pro účely získání zaměstnání v souladu Nařízením Evropského parlamentu a Rady 2016/679., o ochraně osobních údajů, a to až do odvolání písemnou formou.“
na adresu: Zdravotnická záchranná služba Jihočeského kraje, Personální oddělení, B. Němcové 1931/6, 370 01 České Budějovice
nebo na e-mail: .
Kontaktní telefon: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?