PROJEKTANT ELEKTRO | ABSOLVENT | 40-50 000Kč + bohatý balíček benefitů

Brno
50.000 Kč
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Jsi čerstvý absolvent/ka a chceš získat zkušenosti, které jinde nedostaneš? V naší společnosti nabízíme detailní zaškolení, díky kterému se staneš odborníkem!

Hledáme elektroprojektanta rozvaděčů vysokého napětí, postupem času se však můžeš vypracovat podle toho, co tě bude bavit!

Náplň práce:

  • být součástí projektového řízení
  • práce s výkresovou dokumentací a navrhování unikátních řešení
  • účast na poradách a konferencích souvisejících s projektem
  • příprava podkladů pro výrobu a testovací oddělení
  • kooperace s obchodním a nabídkovým oddělením
  • v případě zájmu možnost krátkodobých služebních cest po celém světě

POŽADAVKY:

  • SŠ/VŠ vzdělání elektro zaměření – nutností!
  • orientace ve výkresové dokumentaci
  • znalosti AutoCADu, mít povědomí o EPLANu
  • AJ na komunikativní úrovni = B1 úroveň + nebát se mluvit
  • logické a analytické myšlení, preciznost

BENEFITY:

  • náborový příspěvek 20 000 Kč!
  • 5 týdnů dovolené
  • roční finanční bonus
  • pravidelná valorizace mezd
  • finanční odměny na základě hospodářského výsledku
  • flexibilní a zkrácená pracovní doba
  • po zaučení možnost HO 1× týdně
  • dotované stravování
  • Multisport karta
  • Cafeterie
  • vzdělávací a jazykové kurzy
  • zvýhodněné mobilní tarify
  • sleva na firemní výrobky
  • další skvělé benefity

Sídlo firmy

Grafton Recruitment s.r.o.
Na Poříčí 1079/3a
110 00 Praha

IČO: 62583344
Datová schránka: xrd8wq7
Další informace:
GPS: 50.089601,14.429838,
S-JTSK: -742145.74 -1042927.60, RUIAN: 27222276

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.