- 38 400 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro našeho významného klienta, který je předním světovým výrobcem a dodavatelem stavebních materiálů hledáme koordinárota údržby.
Vaší náplní práce bude:
• Koordinace administrativního týmu údržby
• Konsolidace a vyhodnocení plánů údržby (aktivit, nákladů apod.)
• Zpracování KPI ukazatelů údržby, porovnání s plánem a vizualizace
• Reporting dat za oddělení údržby
• Aktivní účast na dodržování BOZP na pracovišti
• Vysokoškolské vzdělání technického zaměření (min. Bc.)
• Minimálně 2 roky praxe ve výrobním průmyslu
• Zkušenosti z oblasti mechanické nebo preventivní údržby výhodou
• Dobrou znalost anglického jazyka – minimálně úroveň B2
• Dobrou znalost práce na PC (MS Office podmínkou, MS Project výhodou)
• Řidičský průkaz sk. B.
• Práci v prostředí mezinárodní společnosti
• Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje
• Zajímavé zaměstnanecké výhody: stravenky plně hrazené zaměstnavatelem, cafeterie v hodnotě 10 000 Kč ročně (možnost čerpat na sport, kulturu, zdraví), nadstandardní příplatky, dovolená 5 týdnů, mimořádné odměny, odměny za doporučení nového zaměstnance 20 000 Kč, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při dočasné pracovní neschopnosti, výhodné ceny firemních výrobků, bezúročné půjčky, možnost využití firemních rekreačních zařízení za zvýhodněné ceny, občerstvení na pracovišti, firemní akce pro zaměstna
Místo výkonu práce: Prachovice
Nástup: ihned - dohodou
Dejte nám o sobě vědět. Budu se těšit!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?