- 45 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní náplň: Vaší prací bude postarat se o všechny návštěvy. Ať už půjde o pracovní schůzku některého z našich oddělení nebo např. příjem pošty a kurýrů. S tím souvisí i starost o provozní pořádek sídla – drobný úklid, zalití květin, nákup kancelářských potřeb, zajištění občerstvení a tiskových materiálů na firemní meetingy, v případě potřeby výpomoc v administrativní práci jednotlivých oddělení. Organizačně budete součástí zákaznického servisu, na jehož chodu se budete podílet. Práce zahrnuje každodenní komunikaci se zákazníky a spolupracovníky, činnost ve skladově-účetním systému, příjem telefonních hovorů a emailů, zejména v souvislosti s objednávkami zboží – nejedná se však o aktivní telefonní prodej z Vaší strany. Pro výkon Vaší práce Vám bude poskytnut firemní notebook a mobilní telefon. Pracovní poměr je na HPP s dobou určitou na 1 rok, poté možnost prodloužení na neurčito. Místem výkonu práce jsou Hořovice. Nástup možný ihned. Požadujeme: SŠ vzdělání, Proaktivitu, pečlivost, důslednost, zodpovědnost, spolehlivost, Výbornou znalost českého jazyka slovem i písmem, Uživatelskou počítačovou gramotnost, Dobrou znalost (min. B2) angličtiny slovem i písmem, Osobnost s pozitivním vztahem ke klientům i spolupracovníkům, ŘP sk. B, Nadstandardní přístup k pracovním úkolům, ochotu dále se učit a rozvíjet, Bezúhonnost. Nabízíme: Zázemí moderní perspektivní společnosti s letitou tradicí a jasnou vizí, Rozmanitou a odpovědnou práci v obchodní společnosti s vysokou mírou samostatnosti, Možnost růstu a systematického profesního a osobnostního vzdělávání, Příjemný pracovní kolektiv, Notebook, mobilní telefon, stravenkový paušál, sick days, pojištění odpovědnosti za škodu, po odpracovaném roce možnost příspěvku na penzijní připojištění. Kontakt: e-mailem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.