- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Pracovní náplň: v rozsahu zákona č. 121/2008 Sb. o vyšších soudních úřednících v platném znění.
Požadavky na uchazeče: vysokoškolské vzdělání v oboru právo nebo absolvent Justiční školy v Kroměříži, trestní a morální bezúhonnost, odpovídající vystupování, schopnost komunikace s lidmi, schopnost vysokého pracovního nasazení, znalost práce na PC.
Co Vám nabízíme: pracovní poměr s tříměsíční zkušební dobou na dobu jednoho roku s možností prodloužení, pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 2 dny indispozičního volno za pololetí, příspěvek na stravování, příspěvek na dovolenou, osobní rozvoj, účast na seminářích a vzdělávacích akcích.
Termín k přihlášení: do 31. října včetně.
Platové zařazení: podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění – příl. č. 1, v 12. platové třídě (tj. 27 250 až 40 120 Kč podle započitatelné praxe) + zvláštní příplatek ve výši 1300 Kč.
Přihlášky, spolu s níže uvedenými přílohami, doručte poštou, či elektronicky na adresu kontaktní osoby: Ing. Lada Pokorníková, ředitelka správy Okresního soudu v Hodoníně, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail e-mail přes
Požadované přílohy: motivační dopis, strukturovaný profesní životopis, kopie dokladu o dosažení požadovaného vzdělání.
Poskytnutím svých osobních údajů zahrnutých do strukturovaného životopisu dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR) a zákona č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů. Po skončení výběrového řízení budou materiály s osobními údaji skartovány.
Další informace o průběhu výběrového řízení: k ústnímu pohovoru budou pozváni pouze uchazeči na základě vyhodnocení písemných podkladů. Tato nabídka nezakládá povinnost uzavření pracovního poměru.
Okresní soud v Hodoníně podporuje rovnost žen a mužů a diverzitu v rozhodovacích pozicích. Z tohoto důvodu vítáme zájem žadatelek a žadatelů.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.