- Plný úvazek

Pracoviště: U Kyjovky 4000/9, 695 01 Hodonín. Příprava a realizace přijímacích a propouštěcích procedur ve společnosti (vznik, změna a skončení pracovního poměru). Zpracování a zodpovědnost za výkazy, evidenci osobních dat zaměstnanců, jejich změny. Zodpovídá za plnění povinností a zákonných požadavků vůči státním institucím a úřadům. Nese odpovědnost za zpracování, změnování a udržování aktuálnosti přidělené dokumentace. Zpracování a udržování přehledů – reportů, statistik v oblasti lidských zdrojů. Evidence, zpracování výkladů a stanovisek ke složitým pracovněprávním sporům. Sledování legislativních změn v oblasti pracovně právní problematiky. Jednání s externími organizacemi (úřady práce, sociální úřady, inspektoráty bezpečnosti práce apod.). Vedení evidence uchazečů o zaměstnání. Organizace a realizace procesu výběru nových zaměstnanců. Vedení a správa databáze personálních spisů všech zaměstnanců. Organizace a spolupráce úvodních školení nových zaměstnanců při nástupu Koordinace a evidence lékařských prohlídek. Spolupráce s vedením společnosti při vytváření a naplňování systému odměňování a hodnocení zaměstnanců. Udržování a podpora personálních hodnotících systémů a nástrojů k utváření podnikové kultury. Úzce spolupracuje se mzdovou účetní, zajišťuje dodání podkladů pro zpracování mezd. Poskytuje průběžně poradenskou službu zaměstnancům ohledně pracovních záležitostí. Podepisuje interní personální dokumenty podle konkrétního určení. Zpracovává reporty v požadovaných termínech a podle stanovených požadavků. Vede evidenci agenturních zaměstnanců a spolupracuje s personálními agenturami. Spolupodílí se na realizaci sociálního programu pro zaměstnance. Podílí se na opatřeních k zajištění BOZP, požární ochrany a ochrany životního prostředí ve společnost.
Kvalifikace: ÚSO, VŠ vzdělání, pokročilá znalost AJ slovem i písmem, pokročilá znalost práce na PC (MS Office). Profesní zkušenosti: minimálně 5 let praxe v personalistice, znalost pracovněprávního práva v České republice, zkušenosti s hodnocením a rozvojem zaměstnanců, zkušenosti s procesem náborů zaměstnanců.
Osobnostní dovednosti: pečlivost, důslednost, zodpovědnost, schopnost zvládat konfliktní situace. Systematický přístup k práci, analytické myšlení, prezentační dovednosti,vyjednávací schopnosti, asertivní přístup. Dovolená navíc, příspěvek na stravování, měsíční příspěvek na investiční životní pojištění, příspěvek na sportovní aktivity, podpora zlepšovacích návrhů aj. Kontakt na mail: e-mail přes
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.